1 | 1 İnsan yaşamında okulun önemi, okulda ruh sağlığı, öğretmen öğrenci ilişkisi, insancıl öğretmen anlayışı |
2 | 2 Öğrenci kişilik hizmetleri, psikolojik danışma ve rehberliğin tanıtılması, eğitimde rehberlik hizmetlerinin önemi |
3 | 3 Rehberlik anlayışı, rehberliğin anlamı, amacı, temel ilkeleri ve rehberlik anlayışındaki bazı gelişmeler |
4 | 4 Problem alanlarına göre rehberlik (Eğitsel ve kişisel rehberlik hizmetlerinin tanıtılması) |
5 | 5 Problem alanlarına göre rehberlik (Meslek seçimi ve önemi, mesleki rehberlik) |
6 | 6 Hizmet alanlarına göre rehberlik (Bireyi tanıma hizmetleri, psikolojik danışma hizmetleri) |
7 | 7 Hizmet alanlarına göre rehberlik (Bilgi verme, yerleştirme, izleme, oryantasyon hizmetleri) |
8 | 8 Ara-sınav |
9 | 9 Rehberlik hizmet alanlarının her birine ilişkin öğretmenlerin sorumlulukları, rolleri işlevleri, çevre ve veli ile ilişkiler. |
10 | 10 Rehberlik hizmetlerinde yaygın olarak kullanılan bireyi tanıma teknikleri, test ve test dışı teknikler (standart testler, durumsal testler, kendini anlatma teknikleri ve gözlemsel teknikler) |
11 | 11 Rehberlikte örgüt ve personel (bakanlık, il-ilçe ve okul düzeyindeki rehberlik hizmetlerinin örgütlenmesi) |
12 | 12 Okul rehberlik programları (genel bakış; hazırlanması; uygulanması; öğretmenlerin rol ve görevleri; değerlendirilmesi) |
13 | 13 Öğrencilerin bazı rehberlik gereksinimleriyle ilgili örnek rehberlik uygulamaları |
14 | 14 Rehberlik hakkında genel değerlendirme |