Alptekin, S. (Editör) (2019). Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerin Öğretimi :Özel Eğitimde Matematik. Ankara: Eğiten Kitap. Hudson, P. ve Miller, S. (2006). Designing and implementing mathematics instruction for students with diverse learning needs. Boston: Pearson Education, Inc. Yıkmış, A. (2005). Etkileşime dayalı matematik öğretimi. Ankara: Kök yayıncılık. Gürsel, O. (2017). Özel gereksinimli öğrencilere matematik beceri ve kavramlarının öğretimini planlama ve uygulama. Ankara: Vize Yayıncılık. Gürsel, O. (2010). Matematik öğretimi. İ.H. Diken (Ed.), İlköğretimde kaynaştırma (Sf:444-477) içinde, Ankara: Pegem Akademi. Gürsel, O. (2000). Hata analizi yoluyla zihin özürlü öğrencilerin dört işlemde yaptıkları hataların sınıflandırılması. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(2), 127, 143. Mastropieri, M.A., ve Scruggs, T.E. (2004). The inclusive classroom strategies for effective instruction (2nd ed.). Ohio: Merril Prenticwe Hall. Özyürek, M. (2009). Bilişsel ve devimsel davranışları öğretmeyi kazanma, İstanbul: Daktylos Yayıncılık Stein, M., Silbert, J. ve Carnine, D. (1997). Desining effective mathematics instruction a direct instruction approach, 3th edition. New Jersey: Prentice Hall, Inc. Allsopp, D.H., Kyger, M.M. ve Lovin, L.H. (2007). Teaching mathematics meaningfully solutions for reaching struggling learners. New Jersey: Paul H. Brookes Publishing. Carnine, D. (1997). Instructional design in mathematics for students with learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 30 (2), 130-141. Carnine, D.W., Dixon, R.C. ve Kame’enui, E.J. (1994). Math curriculum guidelines for diverse learners. Curriculum/Technology Qarterly, 3(3), 1-3. Carnine, D., Jitendra, A. ve Silbert, J. (1997). A descriptive analysis of mathematics curricular materials from a pedagogical perspective. Remedial and Special Education, 18(2), 66-81. Charlesworth, R. ve Lind, K.K. (2010). Math and science for young children (6th ed.). Belmont, CA: Wadsworth Cengage. Clements, D. H., ve Sarama, J. (2009). Learning and teaching early math. New York: Routledge. Gurganus, S.P. (2017). Math instruction for learning problems (2nd ed). Newyork: Routledge. Reys, R., Lindquist, M. M., Lamnbdin D. V. ve Smith, N.L. (2009). Helping children learn mathematics (9th ed). USA: John Wiley ve Sons, Inc.