1 | Eğitimde ölçme değerlendirmenin yeri ve önemi |
2 | Ölçme değerlendirme ile ilgili temel kavramlar |
3 | Ölçme Hataları (Sabit, Sistematik, Tesadüfi Hata) |
4 | Ölçmenin standart hatası |
5 | Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, güvenirlik hesaplama yöntemleri) |
6 | Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (geçerlik, geçerlik türleri, kullanışlılık) |
7 | Sonuç değerlendirmeye yönelik ölçme araçları ve özellikleri (Çoktan seçmeli testler, doğru yanlış testleri, eşleştirmeli testler, tamamlamalı testler) |
8 | Sonuç değerlendirmeye yönelik ölçme araçları ve özellikleri (Kısa yanıtlı maddeler, açık uçlu maddeler) |
9 | Süreç değerlendirmeye yönelik ölçme araçları ve özellikleri (Projeler, performans görevleri, rubrikler, kontrol listeleri, özdeğerlendirme formaları, akran değerlendirme formları) |
10 | Süreç değerlendirmeye yönelik ölçme araçları ve özellikleri (kavram haritaları, yapılandırılmış grid, kelime ilişkilendirme testleri) |
11 | Test İstatistikleri (Merkezi Eğilim Ölçüleri) |
12 | Test İstatistikleri (Merkezi Dağılım Ölçüleri) |
13 | Madde Analizi (Madde güçlük indeksi, madde ayırt edicilik indeksi, madde varyansı) |
14 | Standart Puanlar |