1 | Erken Müdahale Programları Dersine giriş |
2 | PEÇDEP’in geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; PEÇDEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; PEÇDEP’i
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
3 | OÇİDEP’in geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; OÇİDEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; OÇİDEP’i
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
4 | BİA’nın geliştirilme süreci, amaçları, uygulama şekilleri ve
içeriği; BİA ile değerlendirme yapma ve bireysel eğitim
planı ile materyal hazırlama; BİA’yı kullanarak öğretim
sunma, gelişimi izleme ve programda değişiklik yapma;
ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği yapma |
5 | ETEÇOM’un geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; ETEÇOM ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; ETEÇOM’u
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
6 | DÖDEM’in geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; DÖDEM ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; DÖDEM’i
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
7 | Ara sınav |
8 | DÖDEM’in geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; DÖDEM ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; DÖDEM’i
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
9 | DATA’nın geliştirilme süreci, amaçları, uygulama şekilleri
ve içeriği; DATA ile değerlendirme yapma ve bireysel
eğitim planı ile materyal hazırlama; DATA’yı kullanarak
öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda değişiklik
yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği yapma |
10 | KAEEP’nin geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; KAEEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; KAEEP’yi
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
11 | KAEEP’nin geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; KAEEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; KAEEP’yi
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik y |
12 | KAEEP’nin geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; KAEEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; KAEEP’yi
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
13 | KAEEP’nin geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; KAEEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; KAEEP’yi kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |
14 | KAEEP’nin geliştirilme süreci, amaçları, uygulama
şekilleri ve içeriği; KAEEP ile değerlendirme yapma ve
bireysel eğitim planı ile materyal hazırlama; KAEEP’yi
kullanarak öğretim sunma, gelişimi izleme ve programda
değişiklik yapma; ailelerle ve ilgili uzmanlarla işbirliği
yapma |