1 | Bireyselleştirilmiş eğitim planları (BEP); BEP’in öğeleri |
2 | BEP’in yasal dayanakları; BEP ve okul programları (okulöncesi, ilköğretim programları) |
3 | Ölçme araçları ve ayrıntılı değerlendirme |
4 | Amaçlar: kısa ve uzun dönemli amaçlar |
5 | Yerleştirme ve ilgili ek özel eğitim hizmetlerinin belirlenmesi |
6 | Öğretim amaçlarını ve öğretim basamaklarını oluşturma ve sıralama |
7 | Öğretim süreçlerini belirleme ve ilerlemeleri kayıt etme; |
8 | Tüm hizmet planları; özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde 0-3 yaş döneminde bireyselleştirilmiş aile hizmet planlarının (BAHP) tanımı, önemi ve örnekleri |
9 | Ara sınav |
10 | Tüm hizmet planları; özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde 0-3 yaş döneminde bireyselleştirilmiş aile hizmet planlarının (BAHP) tanımı, önemi ve örnekleri |
11 | Geçiş planları: tanımı ve önemi; geçiş türleri: hastaneden-eve, evden kuruma, kurumdan-kuruma; farklı geçiş planı örnekleri ve geliştirilmesi |
12 | Geçiş planları: tanımı ve önemi; geçiş türleri: hastaneden-eve, evden kuruma, kurumdan-kuruma; farklı geçiş planı örnekleri ve geliştirilmesi |
13 | Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde BAHP, BEP ve geçiş planı uyarlamaları ve dikkat edilecek hususlar |
14 | BEP’in, BAHP’nin ve geçiş planlarının izlenmesi ve değerlendirilmesi. |