1 | Öğrenme güçlüğünün tanımlanması |
2 | Öğrenme güçlüğünün sınıflandırılması ve özellikleri |
3 | Öğrenme güçlüğünün nedenleri |
4 | Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin tanılanması |
5 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP’in tanımlanması ve yararlarının açıklanması) |
6 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP’in özellikleri ve içeriği) |
7 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP hazırlama süreci) |
8 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (Performans değerlendirme ve uzun-kısa dönemli amaçlar) |
9 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (Öğretimin bireyselleştirilmesi) |
10 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP’in değerlendirilmesi) |
11 | Uygulamalı Davranış Analizi (Uygulamalı davranış analizinin tanımlanması ve özellikleri) |
12 | Uygulamalı Davranış Analizi (Hedef davranışı ölçme ve kaydetme yolları) |
13 | Uygulamalı Davranış Analizi (Uygun olan davranışların artırılması ve uygun olmayan davranışların azaltılması) |
14 | Uygulamalı Davranış Analizi (Hedef davranışın kazandırılması amacıyla kullanılan öğretim yöntemleri) |