1 | Okuma ve yazmanın tanımı ve yapısı |
2 | Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde okuma-yazma özellikleri |
3 | Okumaya hazırlık programlarıyla ilgili yaklaşımlar |
4 | Okumaya hazırlığın değerlendirilmesi ve okumaya hazırlığın desteklenmesi |
5 | Yazma mekaniğinin öğretimi |
6 | İşlevsel okuma-yazmanın değerlendirilmesi ve işlevsel okuma yazmanın
öğretimi |
7 | Ses temelli okuma-yazma öğretimi |
8 | Hece temelli okuma-yazma öğretimi |
9 | Kelime temelli okuma-yazma öğretimi |
10 | Kaynaştırma sınıfında okuma-yazma için yapılabilecek uyarlamalar |
11 | Farklı özel eğitim ihtiyacı olan gruplarda spesifik okuma-yazma öğretim
teknikleri/stratejileri |
12 | Okuma-yazma öğretiminde bilimsel dayanaklı uygulamalar |
13 | Özel eğitim ihtiyacı olan gruplara okuma-yazma öğretimini uyarlama süreci |
14 | Özel eğitim ihtiyacı olan gruplara okuma-yazma öğretimini uyarlama süreci |