1 | Temel kavramlar: bebeklik, erken çocukluk dönemi ve gelişimsel gerilik kavramı |
2 | Temel kavramlar: bebeklik, erken çocukluk dönemi ve gelişimsel gerilik kavramı |
3 | Erken çocuklukta özel eğitimin (EÇÖZE) tanımı, önemi, tarihi ve teorik alt yapısı |
4 | Erken çocuklukta özel eğitimin (EÇÖZE) tanımı, önemi, tarihi ve teorik alt yapısı |
5 | Yasalarda EÇÖZE; EÇÖZE’de rol alan uzmanlar |
6 | Aile katılımı; EÇÖZE’de değerlendirme |
7 | EÇÖZE’de müdahale programları: kurum, ev ve kurum-ev merkezli uygulamalar |
8 | EÇÖZE’de müdahale programları: kurum, ev ve kurum-ev merkezli uygulamalar |
9 | EÇÖZE ve geçiş süreci |
10 | EÇÖZE’de temel konular: oyun, gelişimsel dönemlere uygun uygulamalar |
11 | EÇÖZE’de temel konular: oyun, gelişimsel dönemlere uygun uygulamalar |
12 | Doğal öğretim, aile merkezli uygulamalar |
13 | Doğal öğretim, aile merkezli uygulamalar |
14 | Doğal öğretim, aile merkezli uygulamalar |