1. Öncül, N. & Çifci-Tekinarslan, İ. (2018). Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi – Özbakım ve Günlük Yaşam Becerilerin Öğretimi. Ankara, Vize Akademik.
2. Avcıoğlu, H. (2009). Etkinliklerle Sosyal Beceri Öğretimi. Ankara: Kök Yayıncılık
3. Kırcaali-İftar, G. (2003). Otistik Özellik Gösteren Çocuklara İletişim Becerilerinin Kazandırılması. İstanbul: Ya-Pa.
4. Kırcaali-İftar, G., Kurt, O., & Ülke-Kürkçüoğlu, B. (2014). Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı-I. Ankara: Anı Yayıncılık.
5. Kırcaali-İftar, G., Ülke-Kürkçüoğlu, B., & Kurt, O. (2014). Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı-II. Ankara: Anı Yayıncılık. *
6. Vuran, S. (2017). Sosyal Beceri Yetersizliği Gösteren Çocuklar İçin, Öğretmen Adayları Ve Öğretmenler İçin. Ankara: Vize Yayıncılık.
7. Yıldırım-Doğru, S., & Doğan, Z. (2016). Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Beceri Öğretim Programı, Sosyal Beceri Öğretimi Öncesi Rehberi. Ankara: Nobel Yayıncılık.