Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Doç. Dr. SELİN SÜAR
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları Uzm. OĞUZ ŞENTÜRK

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrencinin, eğitim dönemleri boyunca tasarımla kurduğu ilişkiyi olgunlaştırmayı amaçlar.
Dersin İçeriği Görsel iletişim parçalarını proje geliştirilmesi ve döngüsü kapsamında tasarladığı projenin konusu dersin içeriğini oluşturur.

Haftalık Ders Konuları

1Bitirme Projesi konusunda ön bilgilendirme ve tasarladığı proje önerileri getirmesi istenmesi.
2Proje önerilerilerinin tartışılıp oluşturulması ve karar verilmesi.
3Proje önerilerinin değerlendirilmesi.
4Tasarım elemanlarını kullanarak görsel dilini oluşturmaya başlaması.
5Görsel dilinin oluşum süreci, kontroller.
6Görsel dilinin oluşum süreci, kontroller.
7Görsel dilinin oluşum süreci, kontroller.
8Görsel dilinin oluşum süreci, kontroller.
9Ara sınav
10Oluşturulan görsel dilin teknik problemlerinin tespiti.
11Projelerin sunum için hazırlanması.
12Projelerin sunum için hazırlanması.
13Savunma öncesi genel değerlendirme
14Proje sunumu ve değerlendirilmesi.

Kaynaklar

1-Gregory, Jason. 2009. Game Engine Architecture. Boca Raton: A K Peters Ltd.
2-Millington, Ian. 2007. Game Physics Engine Development. San Fransisco: Morgan Kaufmann Publishers.
3-Cho, James. 2014. The Beginner's Guide to Android Game Development. Dublin: Glasnevin Publishing.