Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilerin süreç temelli görev ve değerlendirme ölçütleri hakkında bilgi sahibi olmalarını ve değerlendirmeyi öğrenmeyi desteklemek amacıyla kullanmaları gerektiğini anlamalarını sağlamaktır.
Dersin İçeriği Süreç temelli görev ve ölçütler tasarlama; çeşitli değerlendirme yaklaşımları; proje ve dosya değerlendirme; sınıf içi değerlendirme görevleri ve değerlendirme ölçütleri.

Haftalık Ders Konuları

1Essentials for Successful English Language Teaching
2Essentials for Successful English Language Teaching
3Assessment for Classroom Learning
4Assessment for Classroom Learning
5Assessment for Classroom Learning: Tasks
6Assessment for Classroom Learning: Tasks
7Assessment for Classroom Learning: Tasks
8Assessment for Classroom Learning: Tasks
9ARA SINAV
10Portfolio; Portfolio assessment
11Performance tasks and rubrics
12Performance tasks and rubrics
13Performance tasks and rubrics
14Performance tasks and rubrics

Kaynaklar

1- Farrell, S.C. T & Jacobs, G.M. (2010). Essentials for Successful English Language Teaching. Continium. ISBN: 978-1-84706-441-
2. Chappuis, J. (2009). Assessment for Learning: Classroom Practices That Maximize Student Success. ETS Assessment Training Institute.

3. Hall, K. and Burke, W. M. (2004). Making assessment work: Effective Practice in the Primary Classroom. (pp.7-36). OUP. McGraw-Hill Education ISBN 0335 213790

4. http://www.nclrc.org/essentials/assessing/alternative.htm