Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. SAEED MEHRPOUR
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Amaç, dil öğretimine ilişkin en yeni yaklaşımları kendi sınıflarında uygulamalarına yardımcı olmaktır.
Dersin İçeriği Bu derste İngilizce öğretiminde yeni yaklaşımlar tanıtılacak ve öğrenciler bunları ayrıntılı olarak analiz edeceklerdir.

Haftalık Ders Konuları

1Derse giriş.
2İngilizce öğretimine yönelik klasik yaklaşımların bir özeti.
3Bölüm 10: Content-based Instruction. (CBI)
4Bölüm 10: Content-based Instruction. (Devam)
5Bölüm 11: Task-based Language Teaching (TBLT)
6Bölüm 11: Task-based Language Teaching (Devam)
7Bölüm 12: Dil Öğretiminin Siyasi Boyutları ve Katılımcı Yaklaşım.
8Ara Sınav.
9Bölüm 12: Dil Öğretiminin Siyasi Boyutları ve Katılımcı Yaklaşım. (Devam)
10Bölüm 13: Learning Strategy Training, Cooperative Learning, ve Multiple Intelligences.
11Bölüm 13: Learning Strategy Training, Cooperative Learning, ve Multiple Intelligences. (Devam)
12Bölüm 14: Dil Öğretimi ve Öğreniminde Teknolojinin Gelişen Kullanım Alanları.
13Bölüm 14: Dil Öğretimi ve Öğreniminde Teknolojinin Gelişen Kullanım Alanları. (Devam)
14Bölüm 15: Sonuç.

Kaynaklar

Larsen-Freeman, D. and Anderson, M. (2011). Techniques & Principles in Language Teaching. The UK: Oxford University Press.
Mehrpour, S. (2010). A Comprehensive Survey of Major Issues in Language Learning and Language Teaching. Tehran: Azaran Publications.
Powerpoint sunumları
Ses/video klipleri