Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu ders öğrencilerin öğrenci özerkliği konusunu anlamasını ve bu konudaki farkındalıklarının artmasını hedeflemektedir. Ders öğrencileri bu konudaki stratejileri eleştirel düşünerek dil öğretiminde kullanmaya hazırlamaktadır.
Dersin İçeriği Bu ders öğrenci özerkliğinin yapısına odaklanmaktadır. Ders, öğrenci özerkliğinin teşvik edilmesinin İngiliz dili öğretimindeki mantığı; özerk öğrencilerin karakter özellikleri; öğretmenlerin bu konudaki rolü; öğrenci özerkliğini teşvik eden aktivite tipleri ve bu etkinlikleri değerlendirme araçları konularını kapsar.

Haftalık Ders Konuları

1Introduction to the course
2The nature of learner autonomy
3The rationale for promoting learner autonomy
4Aspects of learner autonomy
5Aspects of learner autonomy
6Whole-class discussion on research findings
7Whole-class discussion on research findings
8The types of learning activities that foster learner autonomy.
9Mid-term
10The types of learning activities that foster learner autonomy.
11The types of learning activities that foster learner autonomy.
12Formative assessments practices to monitor learning
13Formative assessments practices to monitor learning
14Revision

Kaynaklar

1.Cotterall, S. (1999). Learner Autonomy in Language Learning: Defining the field and effective change. P. Lang.

2. Palfreyman, D. (2010). Learner autonomy across cultures: Language education perspectives. Palgrave Macmillan.