Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilerin alanda yapılan güncel araştırmaları okumalarını sağlamak ve bu araştırma sonuçlarının İngiliz dili öğretimine yansımalarını konusunda farkındalıklarını arttırmaktır.
Dersin İçeriği Bu ders İngiliz dili öğretiminde öğrenme teorileri ve dil öğretme metodolojisinin- özellikle 21. Yüzyıl becerileri konusunda yapılan araştırma sonuçlarının- dil öğretimine yansımaları konusunda yayınlanmış makaleleri okumayı ve tartışmayı kapsar.

Haftalık Ders Konuları

1Introduction to the course
221st Century Skills – an Overview
3Creativity and Innovation in ELT Classes Critical Thinking and Problem Solving in ELT
4Information, Media and Technology Skills
5Blended Learning for ELT
6Blended Learning for ELT
7Flipped Learning in TESOL: Definitions, Approaches, and Implementation
8Flipped Learning in the English as a Foreign Language Classroom: Outcomes and Perceptions
9Mid-term
10Learner Autonomy in Language Learning
11Learner Autonomy in Language Learning
12Learner Autonomy in Language Learning
13Teacher autonomy for learner autonomy
14Teacher autonomy for learner autonomy

Kaynaklar

1- Bauer-Ramazani, C., Graney, J. M., Marshall, H. W., & Sabieh, C. (2016). Flipped learning in tesol: Definitions, approaches, and implementation. TESOL Journal, 7(2), 429–437. https://doi.org/10.1002/tesj.250

2- Cotterall, S. (1999). Learner Autonomy in Language Learning: Defining the field and effective change. P. Lang.

3- Graham, C. (2020). 21St Century Skills in the Elt Classroom. GARNET EDUCATION.

4- Ismail, S. A. (2011). Student teachers‟ microteaching experiences in a preservice english teacher education program. Journal of Language Teaching and Research, 2(5). https://doi.org/10.4304/jltr.2.5.1043-1051

5- King, A. (2016). Blended language learning: Part of the Cambridge Papers in ELT series. Cambridge Papers in ELT Series.

6- Lee, G., & Wallace, A. (2017). Flipped learning in the English as a foreign LANGUAGE Classroom: Outcomes and perceptions. TESOL Quarterly, 52(1), 62–84. https://doi.org/10.1002/tesq.372

7- Palfreyman, D. (2010). Learner autonomy across cultures: Language education perspectives. Palgrave Macmillan.

8- Pardede, P. (2012). Blended learning for elt. JET (Journal of English Teaching), 2(3), 165. https://doi.org/10.33541/jet.v2i3.54