Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları -

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrenciler dinleme, konuşma, sesletim, ve sözcük öğretiminin farklı evreleri ve tekniklerini öğreneceklerdir. Öğrendikleri bilgileri kullanarak farklı yeterlilik düzeylerine uygun ders planları hazırlayacak ve bu planları en etkin bir şekilde kullanacaklardır.
Dersin İçeriği Dinleme, konuşma, sesletim, ve sözcük öğretiminin farklı evreleri ve teknikleri; öğretim becerilerinin değişik yaşta ve dil yeterliliğinde öğrenen grupları için geliştirilmesi; farklı yeterlilik düzeylerine uygun ders planlama ilke ve teknikleri.

Haftalık Ders Konuları

1Revision of methods and approaches in ELT & introduction to teaching language skills
2Basic classroom management issues:using English in class, giving appropriate instructions, managing group/pair work activities.
3Teaching pronunciation, speaking skills, communicative language theory, communicative activities, pair work & group work, role play
4Teaching pronunciation, speaking skills, communicative language theory, communicative activities, pair work & group work, role play
5Speaking skills in practice
6Speaking skills in practice
7Teaching listening
8Teaching listening
9Listening skills in practice
10Listening skills in practice
11Vocabulary learning strategies; ways of presenting & practicing vocabulary
12Vocabulary learning strategies; ways of presenting & practicing vocabulary
13Teaching vocabulary in practice
14Teaching vocabulary in practice

Kaynaklar

Doff, A. (1991) Teach English. CUP. ISBN 0521 34863 3
Harmer, J. (2012). Essential Teacher Knowledge: Core Concepts in Language English Language Teaching.Pearson Longman. ISBN: 1408268043, 9781408268049