Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu program sonunda, öğrenci-öğretmenler öğrenci merkezli eğitimi oluşturan bilgi, beceri ve sınıf içi uygulamalardan haberdar olacak, öğrenci merkezli öğretime karşı pozitif bir tutum geliştirecektir.
Dersin İçeriği Learner needs and interests, learner autonomy, learner styles, learner autonomy, learner strategies, learner motivation, learner engagement and participation, activity-based learning.

Haftalık Ders Konuları

1Introduction to the course
2Communicative Competence Student-Centered Methods: Communicative Language Teaching
3Student-Centered Methods: Communicative Language Teaching and Task Based Learning
4Learner Autonomy
5Learner Autonomy
6Student-Centred Classrooms
7Focus on the Learner: Learner Autonomy, Learner Styles, Learning Strategies
8Motivation and Engagement
9MID-TERM TEST
10Fluency & Accuracy
11Plan a Lesson: A Variety of Activities: An Engaging Lesson
12Learner-Centred Syllabus
13Learner-Centred Content
14Personalising Knowledge: Personalisation

Kaynaklar

1- Nunan, D. (2013). Learner-Centred Education. Routledge.