1 | Bilgisayar destekli animasyon programlarının tanımlanması |
2 | Canlandırmanın tarihi ve gelişiminin tanımı. |
3 | Hareketli grafik oluşturma süreçlerinin anlatılması. |
4 | Kullanıcı ara yüzünün tanımlanması |
5 | Basit objeler ve eğriler oluşturma konusunun örneklerle gösterilmesi |
6 | Modelleme tekniklerinin kavranması |
7 | Ara sınav |
8 | Kaplama, renklendirme ve dokulandırma konularının uygulanması |
9 | Bilgisayar ortamında üç boyutlu nesne modellemesi |
10 | Işıklandırma ve gölgelendirme teknikleri |
11 | Özgün karakterler tasarlanması |
12 | Modellenen üç boyutlu tasarımın hareketlendirilmesi |
13 | Sahneler hazırlanması ve efekt araçlarının kullanımı |
14 | Animasyon hazırlama süreçleri |