1 | Hareketli görüntünün tarihi, ağ tabaka ve sinemanın doğuşu. |
2 | Hareketli görüntü tasarım ilkelerini kavrama ve örnekler üzerinden inceleme |
3 | Sayısal ortamda grafik tasarım ilkelerine uygun hareketli görüntü örnekleri üzerinden inceleme ve jenerik kavramı. Ara ödev sunumu. |
4 | Ödevlere ilişkin taslak onay süreci, kinetik tipografi uygulamaları. |
5 | Özgün hareketli görüntüler yaratılan örneklerin analizi |
6 | Hareketli grafik ve efektlerin tanımlanması |
7 | Ara Sınav haftası |
8 | Hareketli görüntülerin prensiplerinin tanımlanması, ara ödev sunumu. |
9 | Hareketli grafik üretme, birleştirme ve oluşturma teknikleri, ara ödev teslimi. |
10 | Manuel ve bilgisayar ortamında hareketli grafik üretiminin örneklerle anlatılması, final proje sunumu. |
11 | Hareketli grafik üretimi projesinin sınıfta tasarlanması, proje onay süreci. |
12 | Hareketli grafik üretimi projesinin kritikler doğrultusunda revizyon edilmesi |
13 | Hareketli grafik üretimi projesinin sunumu |
14 | Dersin değerlendirmesi ve hazırlanan projelerin özetlerinin teslim edilmesi. |