1 | Oryantasyon |
2 | Teorik: Uygulama yapılan alanı tanıma - I
Pratik: Alan içinde etkili olan disiplinler ve sosyal hizmete duyulan gereksinimi analiz etme |
3 | Teorik: Uygulama yapılan alanı tanıma - II
Pratik: Alana ilişkin sosyal hizmetlerin hangi amaçlarla ve hangi kuruluşlarca verildiğini öğrenme |
4 | Teorik : Uygulama yapılan kurumu tanıma I
Pratik : Hizmet verdiği müracaatçı kitlesinin özellikleri, ihtiyaçları, beklentileri konusunda bilgi sahibi olma-I |
5 | Teorik :Uygulama yapılan kurumu tanıma II
Pratik :Hizmet verdiği müracaatçı kitlesinin özellikleri, ihtiyaçları, beklentileri konusunda bilgi sahibi olma-II |
6 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki SHU'nun rol ve görevlerini öğrenme - I
Pratik :Uygulama yapılan kurumdaki SHU'nun rol ve görevlerini gözlemleme - I |
7 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki SHU'nun rol ve görevlerini öğrenme - II
Pratik :Uygulama yapılan kurumdaki SHU'nun rol ve görevlerini gözlemleme - II |
8 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki müracaatçı sistemlerinin ihtiyaç ve sorunlarını belirleme -I
Pratik :Uygun sosyal hizmet müdahalesini geliştirme ve uygulama-I |
9 | Ara Sınav |
10 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki müracaatçı sistemlerinin ihtiyaç ve sorunlarını belirleme -II
Pratik :Uygun sosyal hizmet müdahalesini geliştirme ve uygulama - II |
11 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki müracaatçı sistemlerinin ihtiyaç ve sorunlarını belirleme - III
Pratik :Uygun sosyal hizmet müdahalesini geliştirme ve uygulama - III |
12 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki müracaatçı sistemlerinin ihtiyaç ve sorunlarını belirleme - IV
Pratik :Uygun sosyal hizmet müdahalesini geliştirme ve uygulama - IV |
13 | Teorik :Uygulama yapılan kurumdaki müracaatçı sistemlerinin ihtiyaç ve sorunlarını belirleme - V
Pratik :Uygun sosyal hizmet müdahalesini geliştirme ve uygulama -V |
14 | Genel Değerlendirme |