1 | İlk okuma ve yazma öğretimi dersine giriş (İlk okuma yazma öğretimlerinin eğitimdeki yeri ve önemi, eğik bitişik yazının ilk okuma yazma öğretim yöntemi içindeki yeri ve önemi) |
2 | İlk okuma yazma programının içeriği ve ders kitapları üzerinde inceleme |
3 | Ses temelli cümle yöntemi (aşamaları, araçları, teknikleri ve harf kümeleri) |
4 | e sesinin ve harfinin nasıl öğretilmesi gerektiğine ilişkin açıklamalı ve uygulamalı örnek çalışma |
5 | l sesinin ve harfinin nasıl öğretilmesi gerektiğine ilişkin açıklamalı ve uygulamalı örnek çalışma e ve l sesleri ile bireşim çalışması açık hece, kapalı hece, sözcük üretimleri |
6 | a ve k seslerinin ve harflerinin nasıl öğretilmesi gerektiğine ilişkin uygulamalı örnek çalışma; hece, sözcük, tümce üretimi: e, l, a harfleri ile bireşim çalışmaları; e, l, a, k harfleri ile bireşim çalışmaları |
7 | a ve k seslerinin ve harflerinin nasıl öğretilmesi gerektiğine ilişkin uygulamalı örnek çalışma; sözcük, tümce ve metin üretmede uyulması gereken ilkelelerin öğrenilmesi |
8 | Ara sınav |
9 | e, l, a, k, i, n; o, m, u, t, ü, y seslerinin ve harflerinin öğretiminin tamamlandığı varsayımı ile sözcük, tümce ve metin basamaklarında uygulamalı çalışma yapılması; büyük harf, rakam ve noktalama işaretlerinin verilişi |
10 | Serbest okuma yazma çalışmaları (öğretim süreci) |
11 | Serbest okuma yazma çalışmaları (öğretim süreci) |
12 | Serbest okuma yazma aşamasında öğrenme alanlarına göre kazanımların öğrencilere nasıl kazandırılması gerektiğine ilişkin uygulamalı örnek çalışma |
13 | Serbest okuma yazma döneminde sözcük dağarcığını geliştirme teknikleri |
14 | Genel değerlendirme |