1 | İletişim, sözlü iletişim, yazılı iletişim ve sözlü anlatım |
2 | Konuşmanın fiziksel ve fizyolojik yönü |
3 | Konuşmanın beyinle ilişkisi, konuşmanın psikolojik ve toplumsal yönü, konuşmanın diğer beceri alanlarıyla ilişkisi |
4 | Sözsüz iletişim, konuşmada beden dili kullanımı, Türkçe öğretim programlarında konuşma eğitimi |
5 | Diksiyon (boğumlama, vurgu, durak, ulama, ezgi vb.) |
6 | Diksiyon (boğumlama, vurgu, durak, ulama, ezgi vb.) |
7 | Konuşma bozuklukları ve bunların tedavisi |
8 | Konuşma bozuklukları ve bunların tedavisi |
9 | Ara sınav |
10 | Konuşma türleri: Hazırlıklı ve hazırlıksız konuşmalar, resmi konuşmalarda, kürsü konuşmalarında dikkat edilmesi gerekenler |
11 | Konuşma dili açısından Türkçenin özellikleri |
12 | Konuşmayı etkileyen faktörler, etkili konuşmanın özellikleri, çocuklarda görülen konuşma eksiklikleri |
13 | Konuşma becerisini geliştirmeye dönük yöntem ve teknikler, konuşma öncesinde, sırasında ve sonrasında yapılması gerekenler |
14 | Konuşma becerisini geliştirmeye dönük yöntem ve teknikler, konuşma öncesinde, sırasında ve sonrasında yapılması gerekenler, konuşma becerisinde ölçme ve değerlendirme |