Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi ŞULE DARICAN
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları ŞULE DARICAN

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrencilerde Yeni Pazarlama teknikleri anlayışını geliştirmek ve işletmeler tarafından pazarlanan mal ve hizmetleri dikkate alarak uygulayabilecek pazarlama tekniğinin tümünü tespit edebilmek.
Dersin İçeriği Yeni Pazarlama kavramının unsurları, Pazar yönlülük, Post Modern Pazarlama, Yeşil Pazarlama, Veri Tabanlı Pazarlama, İzinli Pazarlama, Değer temelli Pazarlama, İlişkisel Pazarlama,İçsel Pazarlama.

Haftalık Ders Konuları

1Yeni Pazarlama Teknikleri Kavramı, Pazar Yönlülük ve Post Modern Pazarlama
2Yeşil Pazarlama
3Veri Tabanlı Pazarlama
4İzinli Pazarlama
5Gedik Pazarlama
6İlişkisel Pazarlama
7İçsel Pazarlama
8Mobil Pazarlama
9Arasınav
10Deneyimsel Pazarlama
11Nöro Pazarlama
12İçerik Pazarlama
13Sağlık Hizmetleri Pazarlaması
14Sağlık Hizmetleri Pazarlaması

Kaynaklar

1-Prof. Dr. İnci Varinli