1 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
2 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar |
3 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler |
4 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar |
5 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme |
6 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası |
7 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Araştırma kâğıtları, araştırma projeleri |
8 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: akran değerlendirmesi, öz değerlendirme, tutum ölçekleri |
9 | Arasınav |
10 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar |
11 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme. |
12 | Öğrencilerin geliştirdiği Ölçme araçlarının sunulması ve incelenmesi |
13 | Öğrencilerin geliştirdiği Ölçme araçlarının sunulması ve incelenmesi |
14 | Öğrencilerin geliştirdiği Ölçme araçlarının sunulması ve incelenmesi |