1-Dewey, J. (1991). How we think. NewYork: Pomethus Books.
2-Gürkaynak, İ., Üstel, F. ve Gülgöz, S. (2008). Eleştirel düşünme (3. Baskı). İstanbul: Eğitim Reformu Girişimi.
3-SARIBAŞ, D., AKDEMİR, Z. G., AYDIN, G., & YILMAZ, Ş. (2019). Okul Öncesi Fen Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerileri ve Öğretmen Eğitimine Yönelik Öneriler. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 13(2), 704-734.
4- Özerbaş, M. A. (2011). Yaratıcı düşünme öğrenme ortamının akademik başarı ve bilgilerin kalıcılığa etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31(3), 675-705.
5-Yaman, S., & YALÇIN, N. (2005). Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi. İlköğretim Online, 4(1), 42-52.
6-Yılmaz, K. (2022). Eleştirel ve analitik düşünme. (5. Baskı)Pegem Yayıncılık: Ankara.
7-Kabataş Memiş, E. ve Kaçar, A. Ed. (2021). Eleştirel ve analitik düşünme. (1. Baskı) Pegem Yayıncılık: Ankara.
8- Sebetci, Ö., & Aksu, G. (2014). ÖĞRENCİLERİN MANTIKSAL VE ANALİTİK DÜŞÜNME BECERİLERİNİN PROGRAMLAMA DİLLERİ BAŞARISINA ETKİSİ. Eğitim Bilimleri ve Uygulama, 13(25), 65-83.