Ders Planı / YARATICI REKLAM KAMPANYALARI

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 1.0
Dersin AKTS Kredisi 3.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu Dersin amacı Halkla ilişkiler ve Tanıtım bölümü öğrencilerini, değişen yaratıcılık anlayışı, marka, ürün, hizmet yaratıcılığında genel teknikler ve kurallar, başarılı reklamların farkı ve öne çıkan özellikleri konusunda bilgilendirmektir.
Dersin İçeriği REKLAMDA STRATEJİK PLANLAMA, Reklamda Stratejik Planlama, Bütünleşik Pazarlama İletişimi YARATICI FİKİR BULMA STRATEJİLERİ, Yaratıcılık ve Yaratıcı Süreç, Yaratıcı Fikir Bulma Teknikleri Yaratıcılıkta Trendler ve Ünlü Reklamcılar

Haftalık Ders Konuları

2Reklam düşünmek ve reklamcı gibi düşünmek. Brief’i okumak ve anlamak. Akıl haritası ve beyin fırtınası.
3Akıl haritası ve beyin fırtınası. İkna edici reklam metni yazmak
4Araştırma ve konumlandırma. SWOT analizi.
5Reklam tasarımında görsel ve metin ilişkileri(Study Case)
6Kampanya sunumları. 2. Kampanya brief’i
7Müşteri ne ister? Marka ve markalama
8Reklam Filmi Senaryosu & Storyboard
9Reklam planı hazırlama ve uygulama.
10Yıllık pazarlama iletişimi ve reklam planı hazırlama ve uygulama
11Fark yaratan yaratıcılık. Sunum ve ikna becerileri
12Fark yaratan yaratıcılık. Sunum ve ikna becerileri
13Fark yaratan yaratıcılık. Sunum ve ikna becerileri
14Kampanya

Kaynaklar

1-Ders Notu(Babürhan Cörüt)