Aşağıda belirtilen temalar kapsamında 16-20 kişilik gruplar halinde, yaklaşık 3 saat uygulamalı olarak grup etkinliklerinin yer aldığı kişisel gelişimi ve farkındalığı destekleyici çalışmalarıdır.
Atölyeler iki grup halinde yürütülecektir. ( Atölyeler Aynı gün üç oturum uygulamalı ve teorik eğitimler birlikte yapılmaktadır.)
Üniversite çalışanlarına yönelik olarak yürütülecek atölyeler.
· İletişim Becerileri Atölyesi
· Stresle Baş Etme Atölyesi
· İyilik Hali farkındalık Atölyesi
Öğrencilere yönelik atölyeler
- Güven Temalı Atölyeler (Neye, kime ne kadar güven ,güven kendine güven midir?)
- İletişim (Kişiler arası ilişkiler temaları ele alınacaktır)
- İyilik hali (Psikolojik iyilik hali farkındalık çalışmaları)
- Aşk /Bağlanma / (Kime âşık oluyoruz?)
- Erteleme (Hedef koyup başlayamama, başladığında devam ettirememe vb. durumlar)
- Mükemmeliyetçilik (Olumlu veya olumsuz mükemmeliyetçilikten hangisini seçiyorsunuz.)
- Duygular (Tanıma, anlama, düzenleme ve duyguyu ifade edebilme becerileri üzerinde durulacaktır)
- Cesaret (Risk alma, güç ve yaşam motivasyonu nu gözden geçirme)
- Affetme/Onarma
- Sınav Stresimi Fırsata Çeviriyorum
- Etkili Liderlik / Takımımı Taşıyorum.
- İletişimimi Güçlendiriyorum Çatışma Çözüyorum.
- Zaman Beni Değil Ben Zamanı Yönetiyorum (Dikkat ve İçsel Motivasyonu Artırma).
- Kendimi Ortaya Koyuyorum, Bağ Kuruyorum (İletişim Becerileri ve Empati).
- Kaygı Yönetiyorum Performansa Dönüştürüyorum.
- Okul Yaşamında Tükenmeden, Kariyerimi Canlandırıyorum (Okul - Özel Yaşam Dengesi).
- Yaratıcılık ve Spontanlık İşinden Keyif Alarak Fark Yaratma Yolları.
- Motivasyon/Potansiyeli Performansa Dönüştürmek.
- Yaşamında Pozitif Düşünmenin Gücü/Yaşama Umutla Bakmak.
- Kalbimle Düşünüp Beynimle Karar Veriyorum (Akılcı Duygusal Zekâ).