2023-2024 MARKA STRATEJİLERİNİN TEMELLERİ

“MARKA STRATEJİSİNİN TEMELLERİ HİKAYEDEN GEÇER”

İstanbul Aydın Üniversitesi Reklamcılık Bölümü bünyesinde bulunan, Reklam Atölyesi’nin düzenlediği “Reklam Üzerine Konuşmalar” serisi Strategy Works / Chief Strategist İsmail Seval’in katılımıyla 13 Mart 2024, saat 14:00’te gerçekleşti.  Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gonca Yıldırım Öge moderatörlüğünde düzenlenen söyleşide marka stratejisinin temelleri ele alındı.

“Marka,  Kurumların Değeridir”

Marka kavramını çeşitli yönleriyle ele alan Seval, markanın bir kurumun yatırım yapması gereken değerli bir varlığı, pazar yerindeki ifadesi, dili ve değeri olduğunu belirtti. Seval, marka yaratmanın çok uzun soluklu bir yolculuk olduğunu ve bu yolculukta kurumun sadece kendisini veya markasını değil günümüzde hedef kitlesini de fazlasıyla gözeterek yolunu çizmesi gerektiğini söyledi.  Seval,  “Hedef kitle, ürün veya hizmetin hangi tür insanlar tarafından kullanılacağı ya da satın alınacağına dair bir tahmin, bir planlamadır. Marka tercihlerimiz bizi yansıtır ve bizimle ilgili önemli ipuçları verir” dedi.

“Markaların Özü En Kıymetli Hazinedir”

Marka özünün o markanın en kıymetli hazinesi olduğunu belirten Seval, “marka özü kurum olarak bizi diğerlerinden ayrıştıran, tüketicinin bizi tercih etmesini sağlayan, bizim için anlamlı olan ve bütün iletişimimizi, aksiyonlarımızı, kısacası yaptığımız her şeyi dayandırdığımız en temel şeydir” diye konuştu.

Yazanlar: Defne Demir, Hazal Bingöl, Hira Kaya, Nil Defne Hacıibrahimoğlu


13 MART22_page-0002.jpg

ism.JPG

ism2.JPG




güncelleme: 27.3.2024 17:24