Bölüm Başkanının Mesajı

goncayildirim_01.jpegReklamcılık, Eski Roma, Yunan, Mısır, Babil uygarlıklarından günümüze kadar uzanan bir bilim ve uygulama alanı olarak karşımıza çıkmaktadır. Pazarlama İletişimi karmasının alt alanı olan reklamcılık, marka ve kurumların iletişiminde vazgeçilmez bir yöntem haline gelmiştir. Toplumun yapısını ve kültürel kodlarını yansıttığı gibi bunları değiştirme gücüne de sahip olan reklam, günümüzde profesyonellik gerektiren bir meslek dalı halini almıştır.

Reklamcılık; yaratıcılık, ileri görüşlülük, analiz gibi pek çok yetenek gerektiren bir meslek olarak karşımıza çıktığı için öğrencilerimizin pazarlama, psikoloji, sosyoloji gibi farklı disiplinler ile çalışması sağlanmaktadır.

Bölümümüzde profesyonel reklamcılar yetiştirmek adına iletişim bilimine dair kuramsal ve uygulamalı dersler verilmekte, çeşitlik etkinlikler ve atölye çalışmaları ile öğrencilerimizin sektör profesyonelleri ile birlikte çalışmaları ve sektöre hazır bir şekilde mezun olmaları hedeflenmektedir.

Reklamcılık bölümü mezunları, reklam ajanslarında (reklam yazarı, medya planlama uzmanı, müşteri temsilcisi, kreatif direktör, art direktör, grafiker, reklam ve iletişim yöneticisi, marka yöneticisi, pazarlama yöneticisi) ve marka tarafında (kurumsal iletişim sorumlusu, stratejik iletişim sorumlusu) çeşitli pozisyonlarda görev alabilmektedir.


Doç.Dr. Gonca YILDIRIM ÖGE

Bölüm Başkanı

 

güncelleme: 4.7.2023 14:11