1- Nazmi KOZAK, Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık
2- Ahmet Hamdi İSLAMOĞLU, Turizm Pazarlaması, Beta Yayıncılık.
3- Necdet Hacıoğlu, Turizm Pazarlaması Nobel Yayınevi.
4- Orhan İÇÖZ, Turizm İşletmelerinde Pazarlama, Turhan Kitapevi.
5- Temizel, G. ve Garda, B. (2017). Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi Kavramı Ve Hizmet Kalitesinin Ölçülmesinde Kullanılan Modeller, Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi Sayı: 14, 2017, ss. 161-171.
6- Kılıç, B. ve Eleren, A. (2009). Turizm Sektöründe Hizmet Kalitesi Ölçümü Üzerine Bir Literatür Araştırması, Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 1/1, 91-118 .