Ders Planı / GRAFİK TASARIM PROJE-I

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 3.0
Dersin AKTS Kredisi 4.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi SEVGİ YILMAZ
Dersi Veren(ler) Dr. Öğr. Üyesi SEVGİ YILMAZ
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrenim süresince edinilen bilgi ve becerileri uygulayarak profesyonel olarak reklam kampanyası, takvim, afiş, ambalaj tasarımı gibi her türlü grafik tasarım ürünlerini projelendirme bilgi ve becerisi kazandırabilme...
Dersin İçeriği Belirlenen konular doğrultusunda afiş, basılı reklam kampanyaları, p.o.p. malzemeleri, ambalaj tasarımları, gazete tasarımları örnek analizi yapmak, tasarlamak ve sunuma hazır hale getirmek.

Haftalık Ders Konuları

1Reklam kampanyası, marka yaratım süreçleri bilgilendirme, örnek analizi.
2Reklam kampanyası yapılacak markayı belirleme, swot analizi, kampanya mecra ve materyalleri belirleme.
3Reklam kampanyası yapılacak markayı belirleme, swot analizi, kampanya mecra ve materyalleri ön sunum.
4Reklam kampanyası Çerçevesinde Belirlenen Grafik Tasarım Ürünlerinin Tasarımı (Ambalaj, Dönkart, Tanıtım Kitapçığı vb.)
5Reklam kampanyası Çerçevesinde Belirlenen Grafik Tasarım Ürünlerinin Tasarımı (Ambalaj, Dönkart, Tanıtım Kitapçığı vb.)
6Reklam Kampanyası sunumlar
7Çoklu sayfalı tasarım çalışmaları (Dergi tasarımı) bilgilendirme Reklam kampanyası mecra ve materyalleri uygulama çalışmaları
8Dergi kapak tasarımı
9vize sınavı
10Dergi sayfa tasarımı
11Dergi tasarımı analizler ve prototif çıktı hazırlama
12Cd tasarımı
13Cd tasarımı
14Ambalaj tasarımı

Kaynaklar

İletisim ve Grafik Tasarım, Emre Becer, Dost Kitabevi Yayınları,
Grafik Tasarım Ne İçindir, Alice Twemlow, Yem Yayın
http://www.gmk.org.tr/
http://www.marketingturkiye.com.tr/