Ders Planı / BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 3.0
Dersin AKTS Kredisi 5.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü Doç. Dr. DENİZ AKBULUT
Dersi Veren(ler) Doç. Dr. DENİZ AKBULUT
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrencilere uygun pazarlama karmasını değerlendirmeyi, iletişimin rolünü incelemeyi ve uygun olaylarla pazarlama stratejileri geliştirmeyi öğretmektir.
Dersin İçeriği Pazarlama iletişimi unsurları, reklam, halkla ilişkiler, satış, doğrudan pazarlama ile ilgili bilgi sahibiolur.

Haftalık Ders Konuları

1Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı ve tarihsel gelişim süreci
2Bütünleşik pazarlama iletişiminin özellikleri
3Bütünleşik pazarlama iletişiminin gelişme nedenleri ile ilgili bilgi sahibi olur
4Bütünleşik pazarlama iletişiminin yararları
5Bütünleşik pazarlama iletişiminde karşılaşılan engeller
6Tutundurma karması uygulamaları
7Pazarlama karması unsurları,diğer pazarlama iletişimi unsurları
8Ara sınav
9Bütünleşik pazarlama iletişimi ve organizasyonu
10Bütünleşik pazarlama iletişimi modelleri
11Satış tutundurma, reklam
12Bütünleşik pazarlama unsurları ile ilgili araştırmalar
13Doğrudan pazarlama, kişisel satış
14İnternet ve pazarlama

Kaynaklar

1-Yavuz Odabaşı, Mine Oyman, "Pazarlama iletişimi yönetimi",İstanbul, 2010
2-İzzet Bozkurt, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Mediacat, İstanbul, 2005
3- Yavuz Odabaşı, Postmodern Pazarlama

4-Yavuz Odabaşı, Postmodern Pazarlamayı Anlamak