Ders Planı / HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA TASARIMI

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 3.0
Dersin AKTS Kredisi 4.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü Bölümde Seçmeli
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? S
Dersin Koordinatörü Doç. Dr. DENİZ AKBULUT
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bir kuruluş ya da örgütün, halkla ilişkiler kampanyası ve stratejisini belirlemek için gerekli alt yapı öğrenimini vermektir.
Dersin İçeriği Halkla ilişkiler kampanyasının iletişim süreci olarak ele alınması, bu sürecin formatının belirlenmesi, öğrencilerin profesyonel yaklaşımla yaratıcı stratejiden de yararlanarak bir Halkla ilişkiler kampanyası hazırlamasına yönelik konuları kapsar.

Haftalık Ders Konuları

1Giriş
2Strateji, Halkla İlişkilerin Stratejik Önemi, Stratejik İletişim ve Halkla İlişkiler Yaklaşımları
3Stratejik İletişim Yönetimi Bağlamında Paydaş İlişkisi
4Stratejik İletişimde Algı ve Algılama Yönetimi; Halkla İlişkilerde Kampanya Türleri ve Modelleri
5Stratejik İletişimde Kampanya Tasarım Süreci: Araştırma
6Stratejik İletişimde Kampanya Tasarım Süreci: Araştırma; Proje İçin Atölye Çalışması - I
7Stratejik İletişimde Kampanya Tasarım Süreci: Strateji ve Taktikler
8Ara sınav
9Stratejik İletişimde Kampanya Tasarım Süreci: Strateji ve Taktikler; Proje İçin Atölye Çalışması - II
10Stratejik İletişimde Kampanya Tasarım Süreci: Ölçme ve Değerlendirme;
11Proje Atölye Çalışması - III
12Proje Atölye Çalışması - IV
13Sunumlar
14Sunumlar

Kaynaklar

1-Aydede, Ceyda. Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları.İstanbul:Medicat yayınları,2009.
2-Başok, Nilay ve Yurdakul, Gül. Teoriden Pratiğe Halkla İlişkiler Projeleri. İstanbul:Nobel yayınları,2008.
3-Çınarlı, İnci. Stratejik İletişim Yönetimi. İstanbul:Beta Yayınları, 2013.