Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları Arş. Gör. Melek Başak ÖZKAN, Arş. Gör. Rukiye TANIŞIR DİŞÇİ, Arş. Gör. Şeyma Nur TABAK

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrencinin bireysel kariyer planlaması doğrultusunda yöneldiği alanda ilgili bir kurumda odyolojik değerlendirme tekniklerini kullanır, ayrıntılı hasta değerlendirmesi yapar, tanı koyar, uygun tedavi yöntemine karar verir, gerekli rehabilitasyon programını hazırlar ve sürdürür.
Dersin İçeriği Öğrencilerin bireysel kariyer planlamasının belirlenmiş olması, bu alanlarda ilgili kurumların seçimi ve kurumlarda ayrıntılı hasta değerlendirmesi yapar, tanı koyar, uygun tedavi yöntemine karar verir, gerekli rehabilitasyon programını hazırlar ve sürdürür. Sektörel networkün geliştirilmesini ve iş hayatının öğrenilmesini içerir.

Haftalık Ders Konuları

1Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
2Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
3Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
4Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
5Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
6Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
7Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
8Ara Sınav
9Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
10Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
11Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
12Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
13Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.
14Mesleki Uygulama-İşitsel rehabilitasyon, işitme cihazı ve işitsel implantlar, klinik odyoloji alanında öğrenciler dönüşümlü olarak mesleki uygulama ve gözlem yaparlar.

Kaynaklar

1-Handbook of clinical audiology- J. KATZ-2015
2-Essentials of Audiology-Stanley Gelfand-1997
3-Introduction to Aural Rehabilitation- Raymond Hull-2014