Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Öğr. Gör. BİRCAN TOLU
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Öğrencilerin Odyoloji alanındaki metinleri okuyup anlayabilmeleri için gerekli olan terim ve gramer bilgisini öğrenmelerini amaçlar.
Dersin İçeriği Bu ders, Odyoloji bölümü öğrencilerinin meslek alanları ile ilgili İngilizce okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini giriş seviyesinde kullanabilmelerini sağlayacak biçimde tasarlanmıştır.

Haftalık Ders Konuları

1Tanışma, kendini tanıtma
2Odyoloji alanına ait temel kavramlarla ilgili terminoloji bilgisi- Simple present tense
3Odyoloji alanına ait temel kavramlarla ilgili terminoloji bilgisi-Simple Present Tense-Present Continuous Tense
4Odyoloji alanına ait temel kavramlarla ilgili terminoloji bilgisi-Will-Going to
5Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi (İşitme Sistemi)-"While" ve "When" cümleleri
6Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi (İşitme Sistemi)- Articles
7Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi(Ses Ölçümü) -Articles
8Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi(Ses Dalgaları) -Modal Verbs
9Ara sınav
10Sınav Değerlendirme Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi (Odyolojik Ölçümler) - Modal Verbs
11Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi (Odyolojik Ölçümler) - Modal Verbs
12Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi(Saf Ses Odyometrisi)- Simple Past Tense
13Odyoloji alanına ait terminoloji bilgisi (Konuşma Odyometrisi)- Simple Past Tense(irregular verbs)
14Genel Tekrar

Kaynaklar

1-McCarthy, M., McCarten, j. & Sandiford, H. (2014), Touchstone 1, Cambridge University Press, Cambridge

2- Fred H. Bess,Larry E. Hum, Audiology The Fundamentals | Fourth edition, Wolters Kluwer Press

Gerekli kaynakları bulamadığınız takdirde dersin sorumlu öğretim üyesiyle iletişime geçebilirsiniz.