1 | Fonetik alfabesinde ünsüzler: sürtünmeliler ve karışık konsonlar
1.Grupla ısınma ve ses egzersizi ( f-v sesleri
3.birinci dönemle ilgili değerlendirme
4. Bireysel boğumlama çalışması ( f- v sesleri ile ilgili tekerlemeler ve örnek şiir) |
2 | Fonetik alfabesinde ünsüzler: sürtünmeliler ve karışık konsonlar 1.Grupla ısınma ve ses egzersizi
2.bireysel boğumlama egzersizleri ( h sesi)
3. ödevlerin kontrolü 4. Bireysel boğumlama çalışması ( -h sesleri ile ilgili tekerlemeler ve örnek şiir) |
3 | nefes, ritm, soluk noktalaması, entonasyon
1.Toplu nefes ve ses ısınma çalışması kısa cümleler
2 Ödevlerin kontrolü
3.Kısa cümleleden oluşan örnek bir metin üzerinden nefes ritm ve soluk noktası çlışmaları |
4 | nefes, ritm, soluk noktalaması, entonasyon
1.Toplu nefes ve ses ısınma çalışması uzun cümleler
2 Ödevlerin kontrolü
3.Uzun cümlelerden oluşan örnek bir metin üzerinden nefes ritm ve soluk noktası çalışmaları
4.Türkçede cümle yapısı sesletimde duraklar ve vurgu |
5 | Sözcük vurgusu, cümle vurgusu
1.Toplu ses ve ısınma çalışması
2.Ödevlerin kontrolü
3.Örnek bir metin eşliğinde bireysel sözcük ve cümle vurgusu çalışmaları |
6 | Sözcük vurgusu, cümle vurgusu
1.Toplu ses ve ısınma çalışması
2.Ödevlerin kontrolü
3.Uzun cümlelerden oluşan Örnek bir metin eşliğinde bireysel sözcük ve cümle vurgusu çalışmaları |
7 | Akıcı konuşma Söyleyişte uyum ve Ölçü, hitabet
1.Toplu nefes ve ses ısınma çalışması
2. Örnek bir konu üzerinden 1 dakikalık doğaçlama konuşma
3. Ödev herhangi bir konu üzerinden sınıf önünde sunmak üzere 3 dakikalık konuşma hazırlamaları istenir. |
8 | Akıcı konuşma Söyleyişte uyum ve Ölçü
1.Toplu nefes ve ses ısınma çalışması
2.Hazırlanan konuşmaların sunumu |
9 | ARA SINAV |
10 | konuşmanın dinamiği, sesin çeşitliliği Vize değerlendirmesi
1.Toplu nefes ve ses ısınma çalışması
2. Vize sınavında oynanan parçalar üzerinden tüm konuların değerlendirmesi
3. Seçili bir fabl üzerinden bireysel çalışma |
11 | konuşmanın dinamiği, sesin çeşitliliği ve hareket
1. Toplu nefes ve ses ısınma çalışması
2. Bir öceki haftanın geri bildirimi
3. Klasik çocuk masallarından seçili bir örnek üzerinden okuma |
12 | Konuşmanın, çeşitliliği, konuşmanın melodisi, hareket
1. Toplu nefes ve ses çalışması
2. Seçili bir metin üzerinden bireysel çalışma |
13 | Konuşmanın melodisi ve Anadolu şiveleri
1. Toplu nefes ve ses çalışması
2. Seçili bir metin üzerinden bireysel çalışma (Karadeniz, Trakya,Ege,Rum) |
14 | Konuşmanın melodisi ve Anadolu şiveleri
1. Toplu nefes ve ses çalışması
2. Seçili bir metin üzerinden bireysel çalışma (Doğu Anadolu, Orta Anadolu, Güneydoğu) |