INTRANET
UBIS
ECTS/DS
WEB-MAIL
CONTACT
TR
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
Erasmus+ Office
güncelleme: 18.6.2019 14:41
2019-2020 Academic Year Spring Term Additional Application Period Erasmus+ Study Mobility Application and Placement Results
Dear Erasmus+ Departmental Coordinators and Students,
2019-2020 Erasmus+ Study Mobility Application and Placement Results are in tables below. But primarily please READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY.
On behalf of Istanbul Aydın University Erasmus+ Office we thank every single student who applied for Erasmus+ Programme and we wish them all the best.
2019-2020 Akademik Yılı Bahar Yarıyılı Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği Ek Başvuru Dönemi Başvuru ve Yerleştirme Sonuçları
Değerli Erasmus+ Koordinatörleri ve Sevgili Öğrenciler,
2019-2020 Erasmus+ Öğrenim hareketliliği bahar yarıyılı ek başvuru dönemi başvuru ve yerleştirme sonuçları aşağıdaki tablolarda yer almaktadır. Ancak öncelikli olarak lütfen AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ DİKKATLE OKUYUNUZ.
Başvuran ve ilgi gösteren bütün adaylara teşekkür eder, bu süreçte başarılar dileriz.
Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğü
Please click for general list of Erasmus+ Study Mobility Application Results
IMPORTANT NOTE: DURUM: ASİL-HİBELİ: GRANTED
2019-2020 Spring Term Additional Erasmus+ Applications for Student Mobility for Study
PDF olarak görüntülemek için tıklayınız..
Click to view as PDF.
DO NOT APPLY BEFORE READING THE BELOW INFORMATION! AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMALARI OKUMADAN KESİNLİKLE TERCİH YAPMAYINIZ!
Başvuru Tarihleri: 30 Eylül 2019 – 23 Ekim 2019 saat 17:00 Application Dates: 30 September 2019 – 23 October 2019 5 PM Yabancı Dil Yazılı Sınavı: 26 Ekim 2019 Erasmus+ English/Russian/Spanish Written Exam: 26th of October 2019 Yabancı Dil Sözlü Sınavı: 26 Ekim 2019 Erasmus+ English/Russian/Spanish Speaking exam: 26th of October 2019 (Yabancı Dil Sınavına girmeyen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.) (The candidates who don`t enroll for the English exam will not be taken into consideration) Başvuru Ölçütleri: Application Criteria: Birinci sınıfların birinci döneminde olan öğrenciler transkriptleri oluşmadığı için bu başvuru döneminde başvuru yapamazlar.
Students in their first year first semester of study period at our university are not able to apply in this application round as they do not have a CGPA. Ön Lisans ve Lisans öğrencileri için minimum 2.20/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.20/4.00 CGPA for the students in the Associate and Bachelor`s programmes Lisansüstü ve Doktora öğrencileri için minimum 2.50/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.50/4.00 CGPA for the students in the Master`s and Ph.D. programmes Belirlenen tarihte Yabancı Dil Sınavına girmek Attending the Erasmus+ written and speaking language exams 2019 sözleşme döneminden itibaren hareketlilik başvurularını değerlendirmede kullanılacak değerlendirme ölçütleri ve ağırlıklı puanlar şunlardır: The following criteria will be taken into consideration for the current additional applications financed from the 2019 Project's budget:
2828 Sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu
Kapsamında haklarında korunma, bakım veya
barınma kararı alınmış öğrencilere/ Students coming from disadvantaged background (the necessary certificate needs to be presented; in accordance with the Law 2828 issued by Social Services )
Başvuru için Gerekli Belgeler: Documents Required for Application: Bu başvuru dönemi sadece ek başvuruları kapsayacağından partner üniversite kotaları geçmiş dönem başvurularına oranla daha sınırlı sayıda olacaktır. As this round of application is the additional one students should bear in mind that quotas of the Universities will be limited compared to the previous application periods. Başvurunuzu aşağıda linki verilen sistem üzerinden yapmalısınız. Sisteme Europass formatındaki CV'nizi de yüklemelisiniz. Eğer varsa son iki yıla ait TOEFL notunuzu da yükleyebilirsiniz. TOEFL notunuz yoksa başka bir sınav notu ya da belge yüklemeyin ve bu kısmı boş bırakın. Gerekli tüm evrakların yüklenmesinin ardından başvurunuz yapılacaktır. http://erasmusapp.aydin.edu.tr/ You should use this system to submit your application form and all your supporting documents, including your CV in Europass format. You can upload your last two years' TOEFL result as well. (if available) If you do not have a TOEFL Certificate, please don't upload anything in this" field. You will be able to submit your application once you have supplied everything we need. http://erasmusapp.aydin.edu.tr/ Şehit veya Gazi çocuğu iseniz ya da herhangi bir engeliniz varsa "Martyrs & Veterans and Handicapped Ceritificate" kısmına bununla ilgili belgeyi yükleyiniz. Aksi takdirde bu kısmını boş bırakınız If you are the child of a martyr or veteran or is you have any disability, you need to upload the certificate proving your status in the "Martyrs & Veterans and Handicapped Certificate" field. If you don't belong to any of the above categories (students who are children of a martyr or veteran or students with disabilities), please don't upload anything in the "Certificate" field. Değerlendirme Ölçütleri: Assessment Criteria for Student Mobility for Studies: Akademik Başarı Düzeyi: %50 (CGPA %50) Yabancı Dil Seviye: %50 (Erasmus+ English/Russian/Spanish exam %50) Assessment Criteria for Student Mobility for Traineeship (Internship): Akademik Başarı Düzeyi: %50 (CGPA %50) Yabancı Dil Seviye: %50 (Erasmus+ English/Russian/Spanish exam %50) Öğrencilerin tercihlerinde daha sonradan değişiklik yapması mümkün olamayacağı için; başvurusunu yapacak İAÜ Öğrencilerinin tercihlerini yaparken Üniversitenin eğitim diline ve derslerin İAÜ'deki dersleri ile büyük oranda uyuşmasına dikkat etmelerini tavsiye etmekteyiz. Öğrencilerin sistem üzerinden 5 üniversite tercih etmesi gerekmektedir.(Sistemde seçilecek 5 üniversite olmaması durumunda daha az Üniversite tercih edilebilecektir) İlk tercih, öğrencinin gitmek istediği ilk kurum olarak dikkate alınacağından bu sıranın bu şekilde yapılması gerekmektedir. Seçilecek üniversitelerin Erasmus+ öğrencilerine toplamda en az 30 AKTS (kredilik) ders sunacağından emin olunmalıdır. Master ve Doktora öğrencilerinin ise tezlerine kredi veren ve tez danışmanı atayan üniversiteleri tercih etmeleri tavsiye edilmektedir. IAU Erasmus+ Office suggests IAU Students about paying attention to the courses equivalences and language of instruction of the universities that will be preferred on their online application system. Students will be requested to select 5 universities upon applying (for some departments there will be less than 5 universities available; only in this case the students can choose less than 5 universities). The selection should be made carefully, paying attention to the first university selected (which should have most course compatibility with the student's programme at IAU). Students also need to make sure that the universities they choose offer at least 30 ECTS in total for Erasmus+ students. Master and PhD students are suggested to choose universities which give ECTS to their thesis research and appoint a thesis advisor to them. Ulusal Ajans tarafından Üniversitemize ayrılan bütçenin elverdiği sayıda öğrencimize Erasmus+ hibesi tahsis edilebilecektir. Birimimiz, üniversitemize tahsis edilecek Erasmus+ hibesi belli olana kadar hiçbir öğrenciye hibeli öğrenci olacağı garantisini sunmamaktadır. A number of the selected students can benefit from the total Erasmus+ Grant allocated to Istanbul Aydın University by Turkish National Agency. In consequence, our University cannot guarantee that all the selected students will receive a monthly Erasmus+ grant for their study/placement mobility. İAÜ öğrencilerinin Erasmus+ hareketliliği başvurularında bu durumu dikkate almaları ve hibelerin yetersiz olması durumunda İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ'nden herhangi bir hibe talep edemeyecekleri önemle bildirilir. IAU students should take this into consideration. In case of insufficient grants, it is notified that they would not demand any grants from Istanbul Aydın University.
Başvuru formunu lütfen sizden istenen şekilde ve eksiksiz olarak doldurunuz. Eksik ve yanlış beyanda bulunan adayların başvuruları geçerli sayılmayacaktır. Please make sure that you read, fully understood and comply with the criteria requested by this application. Any incomplete/incorrect applications will not be taken into consideration. ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY ERASMUS+ OFFICE
LİNKE TIKLAYARAK BAŞVURUYA BAŞLA : http://erasmusapp.aydin.edu.tr/
MAKE YOUR APPLICATION BY CLICKING ON THE LINK: http://erasmusapp.aydin.edu.tr/
2018-2019 2. Başvuru döneminde göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı başvuran tüm Akademik ve İdari Personelimize teşekkür ederiz,
Erasmus+ Personel Hareketliliği 2018-2019 2. Başvuru dönemi yerleştirme sonuçları aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
Ancak öncelikli olarak lütfen AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ DİKKATLE OKUYUNUZ:
- Tablolarda açıklanan sonuçlar değerlendirme açısından nihai sonuçlardır. Erasmus+ Değişim Programına katılacak olan personelden seçilenlerin hepsi, Üniversitemize tahsis edilen hibeden yararlanmaya hak kazanmıştır.
- Yararlanıcıların Erasmus+ Değişimi hakkından herhangi bir sebeple feragat etmek istemesi halinde; feragat dilekçelerini Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğü'ne teslim etmeleri gerekmektedir. Personelin değişim hakkından vazgeçmesini gerektirecek zorunlu hallerin herhangi bir tarihte ortaya çıkması durumunda; hak sahibi personelin feragat dilekçesini belirttiği değişim başlangıç tarihinden en az 1 ay önce birimimize bildirmesi gerekmektedir.
Yurtdışına Çıkmadan Önce Koordinatörlüğümüze Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:
- Hesap Cüzdanı (Yapı Kredi'den açılacak Euro Hesabı)
- Pasaport
- Vize
Yukarıdaki belgelerin tamamlanması halinde Hibe Sözleşmesi yapılabilecektir.
Yurtdışından Döndükten Sonra Ofisimize Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:
- Katılım Sertifikası,
- Seyahat edilen tarihleri gösteren belgeler (uçuş kartları, pasaport giriş-çıkışları gibi),
- Personel Nihai Raporu (Hareketlilik Aracı kullanılarak ders verme / eğitim alma hareketliliğinden faydalanan personelin çevirimiçi AB anketini "EU Survey" doldurmaları istenir.)
Erasmus+ Personel Hareketliliği Hibeleri
Katılımcılar seyahat maliyetlerini karşılamak için aşağıda belirtilen desteği alacaklardır:
http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm
Erasmus+ Programına katılan engelli yararlanıcılara aldıkları standart hibelerine ek olarak özel ihtiyaçlarına yardımcı olmak üzere ilave hibe verilebilmektedir.
Personel hareketliliğinden faydalanan personele verilen hibe katkı niteliğinde olup; verilen hibe yurt dışında geçirilen döneme ilişkin masrafların tamamını karşılamaya yönelik değildir.
Personel hareketliliğinden faydalanacak personele verilecek olan gündelik miktarı gidilen ülke ile birlikte gidilen süreye göre yukarıdaki tabloda belirtilen tutarlar dikkate alınarak hesaplanır. Tabloda gösterilen miktarlar Avro cinsindendir.
Erasmus+ Personel Hareketliliğinden faydalanan personele verilen günlük/haftalık hibe kalacak yer, yeme-içme masrafları, iletişim giderleri, yerel seyahat giderleri, şehir içi seyahat giderleri, ev sigorta masrafları gibi giderleri kapsar. Bu giderler için ayrıca ödeme yapılmaz.
Faaliyetten faydalanan personele ödenebilecek en yüksek günlük/haftalık hibe miktarı personelin Ders Verme / Eğitim Alma faaliyeti için personel hareketliliği anlaşmasında yer alan faaliyeti ile ilişkili olarak karşı kurumla ortaklaşa akademik/eğitsel faaliyet yapıldığı görünen günler için hesaplanan tutardır.
Personel hareketliliğinden faydalanan personele günlük hibe ödemesi yapılabilmesi için personelin bahsi geçen günde mümkün olduğunca tam güne yakın olacak şekilde karşı kurumla ortaklaşa akademik/eğitsel faaliyet gerçekleştirmiş olması ve bu bilginin taraflarca imzalanmış Ders Verme / Eğitim
Alma faaliyeti için personel hareketliliği anlaşmasında ya da katılım sertifikası ile belgelendirilmiş olması gerekmektedir.
Herhangi bir faaliyet içermeyen ya da karşı kurumla ortaklaşa akademik/eğitsel faaliyet yapıldığı belgelenemeyen günler için hibe ödemesi yapılmaz.
Personel hareketliliği faaliyetinden yararlanan personeline ödenecek seyahat gideri miktarı "Mesafe Hesaplayıcı" kullanılarak hesap edilir.
Mesafe hesaplayıcısı aracılığı ile personelin yerleşik olduğu yerden, faaliyet yerine kadar olan 2 nokta arasının km değeri tespit edilir ve yukarıda verilen tablo kullanılarak seyahat hibesi hesaplanır. Personelin aktarmalı olarak seyahat etmesi, yukarıda belirtilen mesafe hesaplaması ile varılan mesafeyi etkilemez.
Şehir içi ulaşıma ait seyahat giderleri karşılanmaz. Kişi bu giderlerini kendisine verilen günlük/haftalık hibeden karşılamak durumundadır.
Yükseköğretim Kurumu personel hareketliliği faaliyetini yaygınlaştırmak amacı ile (daha fazla sayıda personelin programdan faydalanabilmesi için) faaliyetten faydalanan personeli için Merkezimizce ödenmesi uygun bulunan seyahat giderinin altında ödeme yapmak üzere karar alabilir. Bu şekilde bir karar alınması halinde kararın yazılı olarak kayıt altına alınması, hedef kitleye duyurulması ve tüm personele aynı şekilde uygulanması gerekmektedir.
Hareketlilik gerçekleştiren personelin hibesi 2 taksitte ödenir.
İlk ödeme olarak, öngörülen toplam faaliyet süresi için hesaplanan gündelik ve mesafe hesaplayıcı aracılığı ile tespit edilen seyahat giderleri toplamının %80 orandaki kısmı ödenir.
İkinci taksit (%20), faaliyet dönemi sonunda, personele verilen katılım sertifikası ve pasaport giriş/çıkış tarihlerinde yer alan kesin gerçekleşme süresi dikkate alınarak yapılır.
İsteyen personel hibesiz olarak da personel hareketliliği faaliyetinden Üniversitemizin onayından sonra yararlanabilir. Bu durumda hibesiz personel hibe alan personel ile aynı belgeleri teslim etmekle yükümlü olacaktır.
2018-2019 2. Başvuru Sonuçları için tıklayınız:
2018-2019 Erasmus+ Personel Hareketliliği 2. Başvuru Sonuçları.pdf
Başvuran ve ilgi gösteren bütün personelimize teşekkür eder, Üniversitemizin Erasmus+ Giden Akademik ve İdari Personeline bu süreçte kolaylıklar dileriz,
2018-2019 Erasmus+ Staj Hareketliliği Sonuçları (Sadece Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri için Olan Ek Başvuru)
2018-2019 Erasmus+ Traineeship Mobility Results (Additional Application Just for the Master and PhD Students)
2018-2019 Erasmus+ Traineeship Mobility Placement Results are in tables below. But primarily please READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY.
On behalf of Istanbul Aydın University Erasmus+ Office we thank every single student who applied for Erasmus+ programme and we wish them all the best.
2018-2019 Erasmus+ Staj Hareketliliği Yerleştirme Sonuçları
2018-2019 Erasmus+ Staj hareketliliği yerleştirme sonuçları aşağıdaki tablolarda yer almaktadır. Ancak öncelikli olarak lütfen AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ DİKKATLE OKUYUNUZ.
· 2018 - 2019 Erasmus+ programından Hibeli olarak yararlanmaya hak kazanan tüm öğrencilerin Erasmus+ stajı yapacakları ülkelerin vizelerini aldıktan sonra Avrupa Komisyonu tarafından düzenlenen Çevrimiçi (Online) Dil Sınavına Girmeleri gerekmektedir. Akabinde Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğümüze 1. OLS sınav sonucunun bildirilmesi gerekmektedir.
Please click below for lists of Erasmus+ Traineeship Mobility
2018-2019 ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ EK BAŞVURU (KA103) Sınav Sonuçları.pdf
2018-2019 ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ EK BAŞVURU (KA103) Yerleştirme.pdf
IMPORTANT NOTE: DURUM:
ASİL-HİBELİ: GRANTED
YEDEK-HİBESİZ: ZERO-GRANTED
X- HAK KAZANAMAYANLAR/NOT ELIGIBLE
2019-2020 Erasmus+ Staj Hareketliliği Yerleştirme Sonuçları
2019-2020 Erasmus+ Traineeship Mobility Placement Results
2019-2020 Erasmus+ Traineeship Mobility Placement Results are in tables below. But primarily please READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY.
2019-2020 Erasmus+ Staj Hareketliliği Yerleştirme Sonuçları
2019-2020 Erasmus+ Staj hareketliliği yerleştirme sonuçları aşağıdaki tablolarda yer almaktadır. Ancak öncelikli olarak lütfen AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ DİKKATLE OKUYUNUZ.
· 2019 - 2020 Erasmus+ programından Hibeli olarak yararlanmaya hak kazanan tüm öğrencilerin Erasmus+ stajı yapacakları ülkelerin vizelerini aldıktan sonra Avrupa Komisyonu tarafından düzenlenen Çevrimiçi (Online) Dil Sınavına Girmeleri gerekmektedir. Akabinde Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğümüze 1. OLS sınav sonucunun bildirilmesi gerekmektedir.
Please click below for general lists of Erasmus+ Traineeship Mobility results
2019-2020 ERASMUS+ ÖĞRENCİ STAJ HAREKETLİLİĞİ YABANCİ DİL SINAVI SONUÇLARI (KA103).pdf
2019-2020 ERASMUS+ ÖĞRENCİ STAJ HAREKETLİLİĞİ (KA103) YERLEŞTİRME LİSTESİ.pdf
X- HAK KAZANAMAYANLAR-
NOT ELIGIBLE
2019-2020 Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği ve Uluslararası Kredi Hareketliliği Yerleştirme Sonuçları
2019-2020 Erasmus+ Study Mobility & International Credit Mobility Results
2019-2020 Erasmus+ Study and International Credit Mobility Results are in tables below. But primarily please READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY.
2019-2020 Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği ve Uluslararası Kredi Hareketliliği yerleştirme sonuçları aşağıdaki tablolarda yer almaktadır. Ancak öncelikli olarak lütfen AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ DİKKATLE OKUYUNUZ.
Please click below for general lists of Erasmus+ Study Mobility results (KA103)
2019-2020 ERASMUS+ ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ YABANCİ DİL SINAVI SONUÇLARI (KA103).pdf
2019-2020 ERASMUS+ ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ (KA103) YERLEŞTİRME LİSTESİ.pdf
Please click below for general lists of Erasmus+ Study Mobility results (KA107)
2019-2020 ERASMUS+ ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ YABANCİ DİL SINAVI SONUÇLARI (KA107).pdf
2019-2020 ERASMUS+ ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ (KA107) YERLEŞTİRME LİSTESİ.pdf
Başvuru Tarihleri: 14.03.2019-01.04.2019
1. Erasmus+ Ders Verme Hareketliliği (Staff Mobility for Teaching)
2. Personel Eğitim Alma Hareketliliği (Staff Mobility for Training)
Personel Hareketliliği faaliyetinden faydalanacak personele verilecek olan günlük harcırah miktarları 28 AB üyesi ülkenin ve AB dışı 4 program ülkesinin yaşam standartları göz önüne alınarak aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
Not: * Yukarıdaki hibeler 2018 sözleşme döneminden itibaren seçilen personele uygulanacaktır. Örneğin 2018-2019 akademik dönemi için hareketliliğe katılacak iki personelden 2017 sözleşme dönemi için seçilene 2017 sözleşme döneminde geçerli olan hibeler, 2018 sözleşme döneminde seçilene yukarıdaki tabloda yer alan hibe miktarları uygulanacaktır.
Bu ödemelere ek olarak seyahat mesafesinin hesaplanmasında, Avrupa Birliği'nin Erasmus+ programının yürütülmesinden sorumlu kurumu olan Avrupa Komisyonu'nun mesafe hesaplayıcısı kullanılacaktır. Söz konusu hesaplayıcıya aşağıdaki linkten ulaşılabilir:
Personel Hareketliliğine İlişkin Hak ve Yükümlülükler
Erasmus+ Personel Hareketliliği için uygun olmayan kurum/kuruluşlar
Değerlendirme Kriterleri:
Her yıl üniversitemize tahsis edilen Personel Hareketliliği bütçesi kapsamında Üniversitemiz akademik ve idari personelini Erasmus+ Personel Hareketliliği ile yurtdışına göndermektedir. Hibenin başvuruların tamamını karşılamaması durumunda aşağıdaki öncelikler dikkate alınarak bir değerlendirme yapılacaktır:
öncelik verilecektir. Ayrıca değerlendirme yapılırken Erasmus+ giden-gelen öğrenci/personel değişim rakamları dengesinin sağlanması/desteklenmesi de dikkate alınacaktır.
Belgelerin Birimimize teslim edilmesi için son tarih: 01.04.2019'tir. Başvuru tarihleri dışında istenilmeyen şekilde ve eksik evrakla yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Başvurularınızda Sizlere kolaylıklar dileriz,
2018-2019 2. Başvuru Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvurusu İçin Gerekli Belgeler
Başvuru Formu – Application Form (Fotoğraf yapıştırılmış online başvuru formunun çıktısı, personel ve yetkili kişiler tarafından imzalandıktan sonra Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğü'ne teslim edilmelidir.)
Öğretim Programı – Staff Mobility for Teaching/Training Mobility Agreement (İlan edilen başvuru süresi içerisinde yurtdışındaki kurumdan onaylı-imzalı, mühürlü – orijinal belgelerin, temin edilememesi halinde; taranmış belge de kabul edilecektir. Ancak, personel, Ders Verme / Eğitim Alma Hareketliliği sonunda orijinal belgeleri Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmekle yükümlüdür. Karşı kurumda gerçekleştirilecek program içeriği belge üzerinde günlük olarak belirtilmelidir.)
Davet Mektubu – Letter of Invitation (Hareketlilik, üniversitemizden bir işletmeye personel gitmesi şeklinde gerçekleşecekse, ilgili işletmeden davet mektubu temin edilmelidir.)
Yabancı Dil Yeterlilik Belgesi - Certificate in Foreign Language Proficiency (ÖSYM tarafından hazırlanan ya da eşdeğerliği kabul edilen bir sınav türünden yabancı dil seviyesini gösterir bir belge, yalnızca Ders Verme Hareketliliğinde başvuracak personel için zorunlu tutulacaktır. Eğitim Alma Hareketliliğine başvuracaklar için ise, zorunlu tutulmamakla birlikte; eşit puan alınması halinde değerlendirmeye konulacağı için başvuru sırasında dil belgelerini teslim etmesi önerilmektedir.)
Başvuru evrakları için tıklayınız
Puanlandırma kriterleri için tıklayınız
Ders Verme
Eğitim alma
Fakülte Kontenjan Dağılımı için tıklayınız:
2018-2019 2 BAŞVURU ERASMUS+ PERSONEL HAREKETLİLİĞİ KONTENJAN DAĞILIMI
Partner Üniversite Listesi için tıklayınız
Florya Kampüsü
J Blok 2. Kat
erasmus.aydin.edu.tr
Ayrıntılı bilgi için Erasmus+ Kurum Koordinatör Yardımcısı Mariana Astefanoaie ile iletişime geçebilirsiniz.
mariana@aydin.edu.tr / erasmus@aydin.edu.tr
PERSONEL DERS VERME VE EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ BAŞVURU İLANI
Proje no: 2018-1-TR01-KA107-056729
Başvuru Tarihleri: 16.03.2019-01.04.2019
Erasmus+ Ortak Ülkeler ile Personel Ders Verme Hareketliliği (Staff Mobility for Teaching)
Erasmus+ Ortak Ülkeler ile Personel Eğitim Alma Hareketliliği (Staff Mobility for Training)
Kimler Başvurabilir?
Erasmus+ Ortak Ülkeler Anlaşmalı Üniversiteler ve Kontenjanları
ENDONEZYA
Personel hareketliliğinden faydalanacak personele verilecek olan gündelik miktarı gidilen ülke ile birlikte gidilen süreye göre aşağıdaki tabloda belirtilen tutarlar dikkate alınarak hesaplanır. Tabloda gösterilen miktarlar Avro cinsindendir.
Seçilmeye hak kazanan personelimiz 5 günlük faaliyet süresi için hibe ve seyahat desteği alacaktır.
Dileyen personel ders verme/eğitim alma hareketliliğinden hibesiz olarak faydalanabilir.
2018-2019 1. BAŞVURU Uluslararası Kredi Hareketliliği (ICM) Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvurusu İçin Gerekli Belgeler
Öğretim Programı – Staff Mobility for Teaching Agreement /Training Mobility Agreement (İlan edilen başvuru süresi içerisinde yurtdışındaki kurumdan onaylı-imzalı, mühürlü – orijinal belgelerin, temin edilememesi halinde; taranmış belge de kabul edilecektir. Ancak, personel, Ders Verme / Eğitim Alma Hareketliliği sonunda orijinal belgeleri Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmekle yükümlüdür. Karşı kurumda gerçekleştirilecek program içeriği belge üzerinde günlük olarak belirtilmelidir.)
Başvuru evrakları için tıklayınız:
Başvuru Formu – Application Form
KA107 Erasmus Staff Mobility Application Form
Staff Mobility for Teaching Agreement
KA107-mobility-agreement-(teaching)
ya da
Training Mobility Agreement
KA107-mobility-agreement-(training)
Davet Mektubu – Letter of Invitation
Puanlandırma kriterleri için tıklayınız:
2018-19 Puantaj (Ders Verme) ULUSLARARASI KREDİ HAREKETLİLİĞİ (ICM)
2018-19 Puantaj (Eğitim alma ) ULUSLARARASI KREDİ HAREKETLİLİĞİ (ICM)
2019-2020 Erasmus+ Applications for Student Mobility for Study and Placement (Internship) and International Credit Mobility
DO NOT APPLY BEFORE READING THE BELOW INFORMATION!
AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMALARI OKUMADAN KESİNLİKLE TERCİH YAPMAYINIZ!
Başvuru Tarihleri: 05 Şubat 2019 – 06 Mart 2019 Saat:17:00
Application Dates: 05 February 2019 – 06 March 2019 5PM
Yabancı Dil Yazılı Sınavı: 09 Mart 2019 Erasmus+ English/Russian/Spanish Written Exam: 09 March 2019
Yabancı Dil Sözlü Sınavı: 09 March 2019 Erasmus+ English/Russian/Spanish Speaking exam: 09 March 2019
(Yabancı Dil Sınavına girmeyen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.) (The candidates who don`t enroll for the English exam will not be taken into consideration) Başvuru Ölçütleri: Application Criteria: Ön Lisans ve Lisans öğrencileri için minimum 2.20/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.20/4.00 CGPA for the students in the Associate and Bachelor`s programmes
Lisansüstü ve Doktora öğrencileri için minimum 2.50/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.50/4.00 CGPA for the students in the Master`s and Ph.D. programmes Belirlenen tarihte Yabancı Dil Sınavına girmek Attending the Erasmus+ written and speaking language exams Başvuru için Gerekli Belgeler: Documents Required for Application:
Başvurunuzu aşağıda linki verilen sistem üzerinden yapmalısınız. Sisteme Europass formatındaki CV'nizi de yüklemelisiniz. Eğer varsa son iki yıla ait TOEFL veya son beş yıla ait YDS notunuzu TOEFL/YDS sekmesine yükleyebilirsiniz. TOEFL/YDS notunuz yoksa başka bir sınav notu ya da belge yüklemeyin ve bu kısmı boş bırakın.
Şehit veya Gazi çocuğu iseniz ya da herhangi bir engeliniz varsa "Martyrs & Veterans and Handicapped Ceritificate" kısmına bununla ilgili belgeyi yükleyiniz. Aksi takdirde bu kısmını boş bırakınız
Hem Öğrenim hem de Staj Hareketliliğini seçen öğrencilerin bir hareketlilik puanından 10 puan düşürülecektir.
Gerekli tüm evrakların yüklenmesinin ardından başvurunuz yapılacaktır. http://erasmusapp.aydin.edu.tr/?Pointer=Main&
You should use this system to submit your application form and all your supporting documents, including your CV in Europass format. You should upload only your last two years' TOEFL or last five years' YDS result (if available) in the TOEFL/YDS field. If you do not have a TOEFL/YDS Certificate, please don't upload anything in this" field.
If you are the child of a martyr or veteran or is you have any disability, you need to upload the certificate proving your status in the "Martyrs & Veterans and Handicapped Ceritificate" field. If you don't belong to any of the above categories (students who are children of a martyr or veteran or students with disabilities), please don't upload anything in the "Certificate" field.
The students applying for both Erasmus+ Study and Internship Mobilities will have 10 points deducted from one of their mobility result.
You will be able to submit your application once you have supplied everything we need. http://erasmusapp.aydin.edu.tr/?Pointer=Main&
Değerlendirme Ölçütleri: Assessment Criteria for Student Mobility for Studies:
Akademik Başarı Düzeyi: %50 (CGPA %50) Yabancı Dil Seviye: %50 (Erasmus+ English/Russian/Spanish exam %50) Assessment Criteria for Student Mobility for Traineeship (Internship):
Akademik Başarı Düzeyi: %50 (CGPA %50) Yabancı Dil Seviye: %50 (Erasmus+ English/Russian/Spanish exam %50)
Erasmus+ hibesi Avrupa Komisyonu aracılığı ile Ulusal Ajans tarafından paylaştırılmaktadır. 2019–2020 akademik yılı için Üniversitemize tahsis edilecek hibe tutarı yaklaşık olarak Temmuz-Ağustos 2019 tarihlerinde netleşecektir. Bu nedenle, başvuruların sona ermesinden sonra açıklanacak olan seçim sonuçları değerlendirme açısından nihai, ancak hibe koşulu açısından ÖN SEÇİM sonuçları olacaktır. Erasmus+ grant to Turkish Universities is shared by the National Agency through The European Commission. For the 2019-2020 Academic Year the total grant to be received by Istanbul Aydin University will be announced by the Turkish National Agency in July/August 2019. Therefore, the results which will be announced after the application period will be the ultimate but in terms of the distribution of the total Erasmus+ grant will be preselection results.
Öğrencilerin tercihlerinde daha sonradan değişiklik yapması mümkün olamayacağı için; başvurusunu yapacak İAÜ Öğrencilerinin tercihlerini yaparken Üniversitenin eğitim diline ve derslerin İAÜ'deki dersleri ile büyük oranda uyuşmasına dikkat etmelerini tavsiye etmekteyiz. Öğrencilerin sistem üzerinden 5 üniversite tercih etmesi gerekmektedir.(Sistemde seçilecek 5 üniversite olmaması durumunda daha az Üniversite tercih edilebilecektir) İlk tercih, öğrencinin gitmek istediği ilk kurum olarak dikkate alınacağından bu sıranın bu şekilde yapılması gerekmektedir.
Öğrenciler puanları ya da tercihleri nedeniyle seçtikleri üniversitelere yerleştirilemezlerse uygun olan başka üniversitelere yerleştirilebileceklerdir. Yine aynı nedenden ötürü hiçbir üniversiteye yerleştirilememe durumu da söz konusu olabilmektedir.
Seçilecek üniversitelerin Erasmus+ öğrencilerine toplamda en az 30 AKTS (kredilik) ders sunacağından emin olunmalıdır. Master ve Doktora öğrencilerinin ise tezlerine kredi veren ve tez danışmanı atayan üniversiteleri tercih etmeleri tavsiye edilmektedir.
IAU Erasmus+ Office suggests IAU Students about paying attention to the courses equivalences and language of instruction of the universities that will be preferred on their online application system. Students will be requested to select 5 universities upon applying (for some departments there will be less than 5 universities available; only in this case the students can choose less than 5 universities). The selection should be made carefully, paying attention to the first university selected (which should have most course compatibility with the student's programme at IAU).
Students might not be placed to the universities that they choose because of their scores or university choices. These students can be placed to other available universities. Also, it is possible that they might not be placed to any university at all.
Students also need to make sure that the universities they choose offer at least 30 ECTS in total for Erasmus+ students. Master and PhD students are suggested to choose universities which give ECTS to their thesis research and appoint a thesis advisor to them.
Erasmus+ Staj hareketliliğine başvuracak öğrencilerin staj yapacakları kurumdan bir kabul mektubu ya da kabul edileceklerine dair bir teyit e-maili alarak başvuru sisteminde staj seçilince açılacak olan "Erasmus+ Traineeship/Internship Acceptance Letter" sekmesini yüklemeleri gerekmektedir. Aksi takdirde staj hareketliliğine başvuru yapılamayacaktır.
Başvuru kapanış tarihine kadar bir Erasmus + Staj yeri bulma imkânınız yoksa sadece Erasmus + Öğrenim Hareketliliği için başvuruda bulunabilirsiniz (İAÜ'de birinci, ikinci ve üçüncü yıl tam zamanlı öğrenci olma koşulu ile).
For students applying for an Erasmus+ internship/traineeship mobility it is compulsory to upload in the application form their Internship Acceptance Letter (for a min. 60 days period) or a Confirmation of Acceptance e-mail from the host institution in the field "Erasmus+ Traineeship/Internship Acceptance Letter". Without the necessary Acceptance letter the Erasmus+ internship application will not be considered valid.
If you are in the impossibility of finding an Erasmus+ Internship until the end of the application period, you can still apply just for an Erasmus+ Study Mobility (provided you are a student in the first, second, third year of study at IAU).
Ulusal Ajans tarafından Üniversitemize ayrılan bütçenin elverdiği sayıda öğrencimize Erasmus+ hibesi tahsis edilebilecektir. Birimimiz, üniversitemize tahsis edilecek Erasmus+ hibesi belli olana kadar hiçbir öğrenciye hibeli öğrenci olacağı garantisini sunmamaktadır. A number of the selected students can benefit from the total Erasmus+ Grant allocated to Istanbul Aydın University by Turkish National Agency. In consequence, our University cannot guarantee that all the selected students will receive a monthly Erasmus+ grant for their study/placement mobility.
İAÜ öğrencilerinin Erasmus+ hareketliliği başvurularında bu durumu dikkate almaları ve hibelerin yetersiz olması durumunda İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ'nden herhangi bir hibe talep edemeyecekleri önemle bildirilir.
IAU students should take this into consideration. In case of insufficient grants, it is notified that they would not demand any grants from Istanbul Aydın University.
Başvuru formunu lütfen sizden istenen şekilde ve eksiksiz olarak doldurunuz. Eksik ve yanlış beyanda bulunan adayların başvuruları geçerli sayılmayacaktır. Please make sure that you read, fully understood and comply with the criteria requested by this application. Any incomplete/incorrect applications will not be taken into consideration.
Başvuru için lütfen linke tıklayınız http://erasmusapp.aydin.edu.tr/?Pointer=Main&
Please click on the link for the application http://erasmusapp.aydin.edu.tr/?Pointer=Main&
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY ERASMUS+ OFFICE
2017-2018 3. BAŞVURU ve 2018-2019 1. Başvuru döneminde göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı başvuran tüm Akademik ve İdari Personelimize teşekkür ederiz,
Erasmus+ Personel Hareketliliği 2017-2018 3. BAŞVURU ve 2018-2019 1. Başvuru dönemi yerleştirme sonuçları aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
- Hesap Cüzdanı (Deniz Bank'tan açılacak Euro Hesabı)
*2018-2019 1. Başvuru kapsamında hak kazanan personelimiz için uygulanacaktır.
2017-2018 3. BAŞVURU ve 2018-2019 1. Başvuru Sonuçları Sonuçları için tıklayınız.
2018-2019 Erasmus+ Student Mobility for Traineeships Additional Applications- Just for the Master and PhD Students
Başvuru Tarihleri: 12 Ocak 2019 – 31 Ocak 2019 Saat:17:00
Application Dates: 12 January 2019 – 31 January 2019 5PM
Yabancı Dil Yazılı Sınavı: 02.02.2019 Erasmus+ English/Russian/Spanish Written Exam: 02.02.2019
Yabancı Dil Sözlü Sınavı: 02.02.2019 Erasmus+ English/Russian/Spanish Speaking exam: 02.02.2019 (Yabancı Dil Sınavına girmeyen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.) (The candidates who don`t enroll for the English exam will not be taken into consideration) Başvuru Ölçütleri: Application Criteria: Lisansüstü ve Doktora öğrencileri için minimum 2.50/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.50/4.00 CGPA for the students in the Master`s and Ph.D. programmes Belirlenen tarihte Yabancı Dil Sınavına girmek Attending the Erasmus+ written and speaking language exams Başvuru için Gerekli Belgeler: Documents Required for Application:
Başvurunuzu aşağıda linki verilen Google Form üzerinden yapmalısınız. Forma Europass formatındaki CV'nizi ve Öğrenci İşlerinden aldığınız Transkriptinizi de yüklemelisiniz. Eğer varsa son iki yıla ait TOEFL notunuz ile son beş yıla ait YDS ya da YÖKDİL notuzunu TOELF/YDS sekmesine yükleyebilirsiniz. TOEFL/YDS/YÖKDİL notunuz yoksa başka bir sınav notu ya da belge yüklemeyin ve bu kısmı boş bırakın.
Şehit veya Gazi çocuğu iseniz ya da herhangi bir engeliniz varsa Martyrs & Veterans and Handicapped Certificate kısmına bununla ilgili belgeyi yükleyiniz. Aksi takdirde bu kısmı boş bırakınız
Gerekli tüm evrakların yüklenmesinin ardından başvurunuz yapılacaktır. https://goo.gl/forms/iqxPCM2CItduBWC72
You should use the Google Form to submit your application form and all your supporting documents, including your CV in Europass format and the Transcript which is obtained by the Student Affairs . You should upload only your last two years' TOEFL result or last five years' YDS/YÖKDİL result (if available) to the TOELF/YDS field. If you do not have these scores, please don't upload anything to the "TOEFL/YDS" field.
If you are the child of a martyr or veteran or is you have any disability, you need to upload the certificate proving your status in the "Martyrs & Veterans and Handicapped Certificate" field. If you don't belong to any of the above categories (students who are children of a martyr or veteran or students with disabilities), please don't upload anything to this field.
You will be able to submit your application once you have supplied everything we need. https://goo.gl/forms/iqxPCM2CItduBWC72
Bu çağrıyla birlikte Erasmus+ Staj Hareketliliği'ne başvuran öğrencilerin iki seçeneği bulunmaktadır:
a. Öğrencilerin, Staj Hareketliliği için en az 60 günlük bir süreyi kapsayan Kabul Mektubunu ya da karşı kurumdan gelen bir onay e-malini formdaki "Erasmus+ Traineeship/Internship Acceptance Letter" alanına yüklemeleri gerekmektedir. 60 günlük bir Kabul mektubu yükleyenlerin başvuruları tamamlanmış sayılacaktır.
b. Staj yeri bulmak için İstanbul Aydın Üniversitesi'nden destek isteyen öğrencilerin başvuruları Ön Kabul olarak değerlendirilecektir.
İstanbul Aydın Üniversitesi, bu çağrıyla birlikte başvuru yapan öğrencilerin her birine staj yeri bulmayı garanti etmemektedir. Staj yeri bulmak için İstanbul Aydın Üniversitesi'nden destek isteyen öğrencilerin başvuruları, öğrencilerin CVleri ve geçmiş deneyimlerine göre değerlendirilecektir. Ayrıca ev sahibi kurumlar, Kabul Mektubu vermeden önce öğrencilerle ek görüşme yapma talebinde de bulunabilirler.
ÖNEMLİ NOT: Bu çağrıya yapılan staj başvuruları sadece Mart 2019 ve Mayıs 2019 tarihleri arasında olmalıdır. Dolayısıyla temin edeceğiniz kabul mektupları da bu tarih aralığını kapsamalıdır.
Students applying for an Erasmus+ Internship mobility during this call for application have two options:
a. For students applying for an Erasmus+ internship/traineeship mobility it is compulsory to upload in the application form their Internship Acceptance Letter (for a min. 60 days period) or a Confirmation of Acceptance e-mail from the host institution in the field "Erasmus+ Traineeship/Internship Acceptance Letter". Those who upload an Acceptance letter for a min of 60 days will have their application considered as completed.
b. Those who request the assistance of Istanbul Aydın University in terms of finding a place will have their application considered as pre-accepted.
Istanbul Aydın University cannot guarantee the placement of each student applying in the current call for applications. Students requesting our assistance in terms of finding an institution for their internship will be evaluated according to their CV and previous experiences and possible host institutions might request additional interviews before making their final choice and issuing an Erasmus+ Internship Acceptance letter.
Students should work as an intern in a business enterprise or organization, which is directly related to their own educational field. To find such an Erasmus+ Internship please consider the following platforms:
IMPORTANT NOTE: This call is just for the time frame between March 2019 and May 2019. Therefore, the mobility dates on your internship acceptance letters should be between March 2019 and May 2019.
Erasmus+ Staj Hareketliliğine başvuru yapmak isteyen öğrenciler, kendi eğitim alanlarıyla doğrudan ilgili olan bir işletme veya kuruluşta stajyer olarak çalışmalıdır. Böyle bir Erasmus+ + Staj yeri bulmak için lütfen aşağıdaki platformları göz önünde bulundurun:
The place that you are going to conduct your internship should be related to your field. You can use the below sites to search for an internship place:
https://Erasmus+intern.org/
http://www.praxisnetwork.eu/
http://internship.muni.cz/
http://www.workspaceeurope.sk/
https://eurasmus.com/en/europe-internships/
https://leonet.joeplus.org/en/offers/
http://www.european-funding-guide.eu/internship
https://eraspraual.wordpress.com/
www.placementslovakia.com
Additionally, you should consider asking your Department's Professors for help/reference in finding an internship abroad within Erasmus+ Programme in one of the 32 Erasmus+ Programme Countries: https://www.aydin.edu.tr/en-us/international/erasmus/outgoing-students/Pages/BEFORE-LEAVING-IAU.aspx
Ek olarak, 32 Erasmus+ Program Ülkesinden birinde (https://www.aydin.edu.tr/en-us/international/erasmus/outgoing-students/Pages/BEFORE-LEAVING-IAU.aspx ) staj yeri bulmak konusunda Bölümünüze ait akademisyenlerinden/Erasmus+ Bolüm Koordinatöründen yardım isteyebilirsiniz.
Başvuru için lütfen linke tıklayınız https://goo.gl/forms/iqxPCM2CItduBWC72
Please click on the link to apply https://goo.gl/forms/iqxPCM2CItduBWC72
PERSONEL DERS VERME HAREKETLİLİĞİ BAŞVURU İLANI- Rusya Federasyonu
URAL FEDERAL UNIVERSITY
Proje no: 2017-1-TR01-KA107-045229
Başvuru Tarihleri: 05.12.2018-25.12.2018
Dileyen personel ders verme hareketliliğinden hibesiz olarak faydalanabilir.
Belgelerin Birimimize teslim edilmesi için son tarih: 25.12.2018'tir. Başvuru tarihleri dışında istenilmeyen şekilde ve eksik evrakla yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
2017-2018 1. BAŞVURU Uluslararası Kredi Hareketliliği (ICM) Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvurusu İçin Gerekli Belgeler
Öğretim Programı – Staff Mobility for Teaching Agreement (İlan edilen başvuru süresi içerisinde yurtdışındaki kurumdan onaylı-imzalı, mühürlü – orijinal belgelerin, temin edilememesi halinde; taranmış belge de kabul edilecektir. Ancak, personel, Ders Verme / Eğitim Alma Hareketliliği sonunda orijinal belgeleri Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmekle yükümlüdür. Karşı kurumda gerçekleştirilecek program içeriği belge üzerinde günlük olarak belirtilmelidir.)
Öğretim Programı – Staff Mobility for Teaching Agreement
Puanlandırma kriterleri için tıklayınız Ders Verme
Fakülte Kontenjan Dağılımı için tıklayınız
2017-2018 3. BAŞVURU ve 2018-2019 1. Başvuru Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvuruları
Başvuru Tarihleri: 05.12.2018-25.12.2018
2017-2018 1. BAŞVURU ve 2018-2019 1. Başvuru Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvurusu İçin Gerekli Belgeler
Ders Verme Eğitim Alma Fakülte Kontenjan Dağılımı için tıklayınız:
2017 – 2018 Kontenjan Dağılımı
2018-2019 Kontenjan Dağılımı
Dear Erasmus+ Departmental Coordinators and Students,
2018-2019 Erasmus+ Study and Internship Mobility Application and Placement Results are in tables below. But primarily please READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY.
2018-2019 Akademik Yılı Bahar Yarıyılı Erasmus+ Öğrenim ve Staj Hareketliliği Ek Başvuru Dönemi Başvuru ve Yerleştirme Sonuçları
2018-2019 Erasmus+ Öğrenim ve Staj hareketliliği bahar yarıyılı ek başvuru dönemi başvuru ve yerleştirme sonuçları aşağıdaki tablolarda yer almaktadır. Ancak öncelikli olarak lütfen AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ DİKKATLE OKUYUNUZ.
Please click for general list of Erasmus+ Study Mobility Placement results
Please click for general list of Erasmus+ Internship Mobility Application Results
Please click for general list of Erasmus+ Internship Mobility Placement results
Are you searching for an internship in the heart of Istanbul?
As Istanbul Aydın University, we would be glad to consider your Application for an Erasmus+ Internship at our University according to your area of studies all year round!
As general guideline, the participants are not required to speak Turkish or have Turkish origin: anyone interested in this country and looking for a useful way to gain professional knowledge of their chosen field at IAU is welcome.
To become a part of our team and receive your Acceptance Letter, we kindly ask you to follow the application steps available on our official Erasmus+ Webpage https://www.aydin.edu.tr/en-us/international/erasmus/incoming-students/Pages/incoming-placements-students.aspx and send them to us duly completed, signed and stamped accordingly, for the final decision of the Traineeship Election Commission.
Please note that the traineeship is only offered to students within the framework of the Erasmus+ Traineeship Programme for a minimum period of 60 days and for further information on benefits and working schedule you can contact our Erasmus+ Office at erasmus@aydin.edu.tr and check out the details of our General call for IAU Erasmus+ Incoming Trainees here
We look forward to welcoming you at IAU!
Erasmus+ TEAM
2018-2019 Spring Term Additional Erasmus+ Applications for Student Mobility for Study and Placement (Internship)
DO NOT APPLY BEFORE READING THE BELOW INFORMATION!AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMALARI OKUMADAN KESİNLİKLE TERCİH YAPMAYINIZ!
Başvuru Tarihleri: 03 Ekim 2018 – 24 Ekim 2018 saat 17:00 Application Dates: 03 October 2018 – 24 October 2018 5 PMYabancı Dil Yazılı Sınavı: 27 Ekim 2018 Erasmus+ English/Russian/Spanish Written Exam: 27th of October 2018Yabancı Dil Sözlü Sınavı: 27 Ekim 2018 Erasmus+ English/Russian/Spanish Speaking exam: 27th of October 2018 (Yabancı Dil Sınavına girmeyen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.)(The candidates who don`t enroll for the English exam will not be taken into consideration)Başvuru Ölçütleri: Application Criteria:Birinci sınıfların birinci döneminde olan öğrenciler transkriptleri oluşmadığı içinbu başvuru döneminde başvuru yapamazlar.
Students in their first year first semester of study period at our university arenot able to apply in this application round as they do not have a CGPA. Lisans öğrencileri için minimum 2.20/4.00 genel not ortalamasına sahip olmakMinimum 2.20/4.00 CGPA for the students in the Associate and Bachelor`s programmes Lisansüstü ve Doktora öğrencileri için minimum 2.50/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.50/4.00 CGPA for the students in the Master`s and Ph.D. programmes Belirlenen tarihte Yabancı Dil Sınavına girmekAttending the Erasmus+ written and speaking language exams 2017 sözleşme döneminden itibaren hareketlilik başvurularını değerlendirmede kullanılacak değerlendirme ölçütleri ve ağırlıklı puanlar şunlardır: The following criteria will be taken into consideration for the current additional applications financed from the 2017 Project’s budget:
Ağırlıklı Puan/ Points
Akademik başarı düzeyi/ CGPA
%50 (toplam 100 puan üzerinden/ out of 100)
Dil seviyesi /Language Proficiency
Şehit ve gazi çocuklarına/Children of Martyrs and Veterans
+15 puan/ points
Engelli öğrencilere (engelliliğin belgelenmesi kaydıyla)/ Students with disabilities (the necessary certificate needs to be presented)
+10 puan/ points
Daha önce yararlanma (hibeli veya hibesiz)/ Previous participation in Erasmus+ study/internship mobility at the same study cycle
-10 puan/ points
Vatandaşı olunan ülkede hareketliliğe katılma/ Participation in the citizenship country
Daha önce seçilmiş ama faaliyetini gerçekleştirmemiş (mücbir bir sebebın dısında)/Selected students who, except for force majeure cases, did not take part in the Erasmus+ study/internship mobility
Başvuru için Gerekli Belgeler: Documents Required for Application:Bu başvuru dönemi sadece ek başvuruları kapsayacağından partner üniversite kotaları geçmiş dönem başvurularına oranla daha sınırlı sayıda olacaktır. As this round of application is the additional one students should bear in mind that quotas of the Universities will be limited compared to the previous application periods. Bu başvuru döneminde sadece yüksek Lisans/Doktora yapan öğrencileri Erasmus+ staj Hareketliliğinden faydalanmak üzere başvurunu yapabilecektir. Erasmus+ Staj Hareketliliği faaliyetlerine Kasım 2018 - Nisan 2019 ayları arasında gerçeklestirilecektir. Only students enrolled in Master/PhD studies will be able to apply apply for an internship during this round of applications as their internship will have to be conducted between November-end of April 2019. Başvurunuzu aşağıda linki verilen sistem üzerinden yapmalısınız. Sisteme Europass formatındaki CV’nizi de yüklemelisiniz. Eğer varsa son iki yıla ait TOEFL notunuzu da yükleyebilirsiniz. TOEFL notunuz yoksa başka bir sınav notu ya da belge yüklemeyin ve bu kısmı boş bırakın. Gerekli tüm evrakların yüklenmesinin ardından başvurunuz yapılacaktır. http://erasmusapp.aydin.edu.tr/You should use this system to submit your application form and all your supporting documents, including your CV in Europass format. You can upload your last two years’ TOEFL result as well. (if available) If you do not have a TOEFL Certificate, please don’t upload anything in this” field.You will be able to submit your application once you have supplied everything we need. http://erasmusapp.aydin.edu.tr/ Şehit veya Gazi çocuğu iseniz ya da herhangi bir engeliniz varsa “Martyrs & Veterans and Handicapped Ceritificate” kısmına bununla ilgili belgeyi yükleyiniz. Aksi takdirde bu kısmını boş bırakınız If you are the child of a martyr or veteran or is you have any disability, you need to upload the certificate proving your status in the “Martyrs & Veterans and Handicapped Certificate” field. If you don’t belong to any of the above categories (students who are children of a martyr or veteran or students with disabilities), please don’t upload anything in the “Certificate” field. Değerlendirme Ölçütleri: Assessment Criteria for Student Mobility for Studies: Akademik Başarı Düzeyi: %50 (CGPA %50)Yabancı Dil Seviye: %50 (Erasmus+ English/Russian/Spanish exam %50) Assessment Criteria for Student Mobility for Traineeship (Internship): Akademik Başarı Düzeyi: %50 (CGPA %50) Yabancı Dil Seviye: %50 (Erasmus+ English/Russian/Spanish exam %50)Öğrencilerin tercihlerinde daha sonradan değişiklik yapması mümkün olamayacağı için; başvurusunu yapacak İAÜ Öğrencilerinin tercihlerini yaparken Üniversitenin eğitim diline ve derslerin İAÜ'deki dersleri ile büyük oranda uyuşmasına dikkat etmelerini tavsiye etmekteyiz. Öğrencilerin sistem üzerinden 5 üniversite tercih etmesi gerekmektedir.(Sistemde seçilecek 5 üniversite olmaması durumunda daha az Üniversite tercih edilebilecektir) İlk tercih, öğrencinin gitmek istediği ilk kurum olarak dikkate alınacağından bu sıranın bu şekilde yapılması gerekmektedir.Seçilecek üniversitelerin Erasmus+ öğrencilerine toplamda en az 30 AKTS (kredilik) ders sunacağından emin olunmalıdır. Master ve Doktora öğrencilerinin ise tezlerine kredi veren ve tez danışmanı atayan üniversiteleri tercih etmeleri tavsiye edilmektedir.IAU Erasmus+ Office suggests IAU Students about paying attention to the courses equivalences and language of instruction of the universities that will be preferred on their online application system. Students will be requested to select 5 universities upon applying (for some departments there will be less than 5 universities available; only in this case the students can choose less than 5 universities). The selection should be made carefully, paying attention to the first university selected (which should have most course compatibility with the student’s programme at IAU).Students also need to make sure that the universities they choose offer at least 30 ECTS in total for Erasmus+ students. Master and PhD students are suggested to choose universities which give ECTS to their thesis research and appoint a thesis advisor to them. Ulusal Ajans tarafından Üniversitemize ayrılan bütçenin elverdiği sayıda öğrencimize Erasmus+ hibesi tahsis edilebilecektir. Birimimiz, üniversitemize tahsis edilecek Erasmus+ hibesi belli olana kadar hiçbir öğrenciye hibeli öğrenci olacağı garantisini sunmamaktadır. A number of the selected students can benefit from the total Erasmus+ Grant allocated to Istanbul Aydın University by Turkish National Agency. In consequence, our University cannot guarantee that all the selected students will receive a monthly Erasmus+ grant for their study/placement mobility. İAÜ öğrencilerinin Erasmus+ hareketliliği başvurularında bu durumu dikkate almaları ve hibelerin yetersiz olması durumunda İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ’nden herhangi bir hibe talep edemeyecekleri önemle bildirilir.IAU students should take this into consideration. In case of insufficient grants, it is notified that they would not demand any grants from Istanbul Aydın University.
2017-2018 Erasmus+ Personel Hareketliliği 2. BAŞVURU döneminde göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı başvuran tüm Akademik ve İdari Personelimize teşekkür ederiz,
Erasmus+ Personel Hareketliliği 2017-2018 Erasmus+ Personel Hareketliliği 2. BAŞVURU dönemi yerleştirme sonuçları aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
Ülke Grupları
Hareketlilikte Gidilen Ülkeler
Günlük Hibe Miktarları (€)
Grup A
Danimarka, Hollanda, İngiltere (Birleşik Krallık), İrlanda, İsveç
144
Grup B
Avusturya, Belçika, Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Finlandiya, Fransa, İtalya, İzlanda, Kıbrıs Rum Kesimi, Lihtenştayn, Lüksemburg, Macaristan, Norveç, Polonya, Romanya, Yunanistan
126
Grup C
Almanya, İspanya, Letonya, Makedonya, Malta, Portekiz, Slovakya
108
Grup D
Estonya, Hırvatistan, Litvanya, Slovenya
90
Seyahat Mesafeleri
Tutar (€)
10-99 Km arası*
20
100 ile 499 KM arasında
180
500 ile 1999 KM arasında
275
2000 ile 2999 KM arasında
360
3000 ile 3999 KM arasında
530
4000 ile 7999 KM arasında
820
8000 KM ve üzeri
1100/1300*
*2017-2018 1. Başvuru kapsamında hak kazanan personelimiz için uygulanacaktır.
2017-2018 Erasmus+ Personel Hareketliliği 2. BAŞVURU Sonuçları için tıklayınız.
02.05.2018
Sevgili 2018-2019 Akademik yılı Erasmus+ Öğrenci Adaylarımız,
Erasmus+ süreci ile ilgili tüm bilgilerin paylaşılacağı ve adımların anlatılacağı "Erasmus+ Giden Öğrenci Oryantasyon Programı" düzenlenecektir.
Yer: Florya Kampüs
11.05.2018 staj için:
D blok 2410 saat 14:00'te ulusal ve uluslararası öğrenciler için (Türkçe ve İngilizce)
Oryantasyon Programına katılımınız zorunlu olup, katılım yoklaması yapılacaktır. Toplantıda verilecek bilgiler ve açıklamalar nihayetinde işlemlerinize hemen başlayacağız, katılım göstermeyen öğrencilerimizin gerekçelerini dilekçe ile Koordinatörlüğümüze bildirmesi önemle rica olunur. İzin almadan toplantıya katılmayan öğrencilere ekstra bir bilgilendirme yapılmayacaktır.
Katılmanız önemle rica olunur.
Dear Erasmus+ candidate students of 2018-19 Academic Year,
In order for you to obtain all the necessary information before during and after your traineeship mobility within the framework of Erasmus+ Program we have the pleasure of inviting you to take part in our Erasmus+ Orientation Program session as follows:
On 11.05.2018 for students selected for an Erasmus+ traineeship mobility:
At 3 pm for both LOCAL and INTERNATIONAL students (conducted in English and Turkish) in D block 2410 room
The attendance to the Erasmus+ Orientation Program is compulsory and we will take the attendance. The students that are not able to attend the orientation must inform in advance, in writing the Erasmus+ Office and must have a plausible excuse.
There will be no extra Orientation Programme organized for those students who deliberately do not inform the Erasmus+ Office that they cannot attend the orientation.
With the hope to see you all there,
2018-2019 Erasmus+ Staj Hareketliliği 2 Başvuru Önkoşullu Yerleştirme Sonuçları
2018-2019 Erasmus+ Traineeship Mobility 2. Call Conditional Placement Results
2018-2019 Erasmus+ Traineeship Mobility 2. Call Conditional Placement Results are in tables below. But primarily please READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY.
On behalf of Istanbul Aydın University Erasmus+ Office we thank every single student who applied for Erasmus+ Programme and we wish them all the best.
2018-2019 Erasmus+ Staj Hareketliliği Önkoşullu Yerleştirme Sonuçları
Başvuran ve ilgi gösteren bütün adaylara teşekkür eder, bu süreçte başarılar dileriz.
Please click for general list of Erasmus+ Placement Mobility Language Exam results
Please click for the final list of Erasmus+ Traineeship Mobility Conditional Results
IMPORTANT NOTE:
DURUM: ASİL-HİBELİ: GRANTED, YEDEK-HİBESİZ: ZERO-GRANTED
11.04.2018 öğrenim için:
F blok 4409 saat 09:00'da uluslararası öğrenciler için (İngilizce)
F blok 4202 saat 14:00'te ulusal öğrenciler için (Türkçe)
10.04.2018 staj için:
D blok 2402 saat 15:00'te ulusal ve uluslararası öğrenciler için (Türkçe ve İngilizce)
In order for you to obtain all the necessary information before during and after your study and traineeship mobilities within the framework of Erasmus+ Program we have the pleasure of inviting you to take part in our Erasmus+ Orientation Program sessions as follows:
On 11.04.2018 for students selected for an Erasmus+ study mobility:
At 09:00 am for INTERNATIONAL students (conducted in English) in F block 4409 room
At 2:00 pm for LOCAL students (conducted in Turkish) in F block 4202 room
On 10.04.2018 for students selected for an Erasmus+ traineeship mobility:
At 3 pm for both LOCAL and INTERNATIONAL students (conducted in English and Turkish) in D block 2402 room
2018-2019 Erasmus+ Student Mobility for Traineeships Applications-2nd. call
Başvuru Tarihleri: 21 Mart 2018 – 11 Nisan 2018 Saat:17:00
Application Dates: 21 March 2018 – 11 April 2018 5PM
Yabancı Dil Yazılı Sınavı: 13.04.2018 Erasmus+ English/Russian/Spanish Written Exam: 13.04.2018
Yabancı Dil Sözlü Sınavı: 13.04.2018 Erasmus+ English/Russian/Spanish Speaking exam: 13.04.2018 (Yabancı Dil Sınavına girmeyen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.) (The candidates who don`t enroll for the English exam will not be taken into consideration) Başvuru Ölçütleri: Application Criteria: Lisans öğrencileri için minimum 2.20/4.00 genel not ortalamasına sahip olmak Minimum 2.20/4.00 CGPA for the students in the Associate and Bachelor`s programmes
Başvurunuzu aşağıda linki verilen sistem üzerinden yapmalısınız. Sisteme Europass formatındaki CV’nizi de yüklemelisiniz. Eğer varsa son iki yıla ait TOEFL notunuz ile son beş yıla ait YDS ya da YÖKDİL notuzunu TOELF/YDS sekmesine yükleyebilirsiniz. TOEFL/YDS/YÖKDİL notunuz yoksa başka bir sınav notu ya da belge yüklemeyin ve bu kısmı boş bırakın.
Gerekli tüm evrakların yüklenmesinin ardından başvurunuz yapılacaktır. http://Erasmus+app.aydin.edu.tr/
You should use this system to submit your application form and all your supporting documents, including your CV in Europass format. You should upload only your last two years’ TOEFL result or last five years’ YDS/YÖKDİL result (if available) to the TOELF/YDS field. If you do not have these scores, please don’t upload anything to the “TOEFL/YDS” field.
If you are the child of a martyr or veteran or is you have any disability, you need to upload the certificate proving your status in the “Martyrs & Veterans and Handicapped Certificate” field. If you don’t belong to any of the above categories (students who are children of a martyr or veteran or students with disabilities), please don’t upload anything to this field.
You will be able to submit your application once you have supplied everything we need. http://Erasmus+app.aydin.edu.tr/
Erasmus+ hibesi Avrupa Komisyonu aracılığı ile Ulusal Ajans tarafından paylaştırılmaktadır. 2018–2019 akademik yılı için Üniversitemize tahsis edilecek hibe tutarı yaklaşık olarak Temmuz-Ağustos 2018 tarihlerinde netleşecektir. Bu nedenle, başvuruların sona ermesinden sonra açıklanacak olan seçim sonuçları değerlendirme açısından nihai, ancak hibe koşulu açısından ÖN SEÇİM sonuçları olacaktır. Erasmus+ grant to Turkish Universities is shared by the National Agency through The European Commission. For the 2018-2019 Academic Year the total grant to be received by Istanbul Aydin University will be announced by the Turkish National Agency in July/August 2018. Therefore, the results which will be announced after the application period will be the ultimate but in terms of the distribution of the total Erasmus+ grant will be preselection results.
Bu çağrıyla birlikte Erasmus+ Staj Hareketliliği’ne başvuran öğrencilerin iki seçeneği bulunmaktadır:
a. Öğrencilerin, Staj Hareketliliği için en az 60 günlük bir süreyi kapsayan Kabul Mektubunu ya da karşı kurumdan gelen bir onay e-malini sistemdeki “Erasmus+ Traineeship/Internship Acceptance Letter” alanına yüklemeleri gerekmektedir. 60 günlük bir Kabul mektubu yükleyenlerin başvuruları tamamlanmış sayılacaktır.
b. Staj yeri bulmak için İstanbul Aydın Üniversitesi’nden destek isteyen öğrencilerin başvuruları Ön Kabul olarak değerlendirilecektir.
İstanbul Aydın Üniversitesi, bu çağrıyla birlikte başvuru yapan öğrencilerin her birine staj yeri bulmayı garanti etmemektedir. Staj yeri bulmak için İstanbul Aydın Üniversitesi’nden destek isteyen öğrencilerin başvuruları, öğrencilerin CVleri ve geçmiş deneyimlerine göre değerlendirilecektir. Ayrıca ev sahibi kurumlar, Kabul Mektubu vermeden önce öğrencilerle ek görüşme yapma talebinde de bulunabilirler.
a. For students applying for an Erasmus+ internship/traineeship mobility it is compulsory to upload in the application form their Internship Acceptance Letter (for a min. 60 days period) or a Confirmation of Acceptance e-mail from the host institution in the field “Erasmus+ Traineeship/Internship Acceptance Letter”. Those who upload an Acceptance letter for a min of 60 days will have their application considered as completed.
http