Ders Planı / E-TRADE

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 3.0
Dersin AKTS Kredisi 4.0
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü Fakültede Seçmeli
Dersin Veriliş Şekli Uzaktan Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? F
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu ders çevrimiçi (online) piyasada müşterileri ve tedarikçileri bir araya getiren bir ticaret platformlarında ticaret ve iletişim becerilerini geliştirmenize yardımcı olacaktır.
Dersin İçeriği * Doğrudan ve dolaylı ticaret ihtiyaçları ve farklılıkları * B2C, B2B, C2C ve B2B2C modelleri * Yerel ve uluslar arası örnekler ve vaka analizi * Çevrimiçi ticaret pazarı, ürün, hizmet, meslek / uzmanlık ve para değişim platformu hakkında olacaktır. * Pazarlama stratejileri

Haftalık Ders Konuları

1E-Ticaret Kursuna Genel Bakış
2E-ticaret devrimi
3E-Ticaret İş Modelleri ve Kavramları
4E-Ticaret Altyapısı ve E-Ticaret Varlığı Oluşturma
5E-Ticaret Pazarlama ve Reklamcılık Kavramları
6Sosyal, Mobil ve Yerel Pazarlama
7E-ticarette Etik ve Sosyal konular
8E-Ticarette Siyasi Sorunlar ve Ara Sınav Revizyonu
9Ara sınav
10Çevrimiçi Perakendecilik ve Hizmetler ve ödev sunumları
11Çevrimiçi İçerik ve Medya
12Omni kanalda müşteri deneyimi ve sorunları
13Sosyal Ağlar, Açık Artırmalar ve Portallar ve ödev sunumları
14B2B E-Ticaret: Tedarik Zinciri Yönetimi ve İşbirliğine Dayalı Ticaret ve atama sunumları

Kaynaklar

• Öğretim üyesinin profesyonel ve girişimcilik bilgi ve deneyimleri
• Büyük 4 (Deloitte, PwC, EY, KPMG) denetim ve danışmanlık şirketlerinin araştırmaları
• Sektör Derneklerinin Raporları