Ders Planı / INTEGRATED OFFICE TOOLS

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 2.0
Dersin AKTS Kredisi 5.0
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler) Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN
Dersin Yardımcıları MS Word2010 (Zambak Publishing), MS Excel2010 (Zambak Publishing), Presentation with MS PowerPoint (Zambak Publishing)

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bilgisayar Teknolojisinin Ofis Ortamında Değişik Amaçlarla Kullanımı; Kelime İşlem Programının Kullanımı; Bilgisayar Teknolojisiyle Sunu Hazırlama ve Takdim Etme; Bir Sunum Programının Kullanımı; Çalışma Tablosu Oluşturabilme; Çalışma Hayatında Sağlayacağı Kolaylıkları Kavrama; Çalışma Tablosunda Grafik Hazırlama; Veritabanı Programının Sağladığı Avantajların Önemini Kavrayabilme ve Bir Veri Tabanı Programının Kullanımı
Dersin İçeriği Bilgisayar Teknolojisinin Ofis Ortamında Değişik Amaçlarla Kullanımı; Kelime İşlem Programının Kullanımı; Bilgisayar Teknolojisiyle Sunu Hazırlama ve Takdim Etme; Bir Sunum Programının Kullanımı; Çalışma Tablosu Oluşturabilme; Çalışma Hayatında Sağlayacağı Kolaylıkları Kavrama; Çalışma Tablosunda Grafik Hazırlama; Veritabanı Programının Sağladığı Avantajların Önemini Kavrayabilme ve Bir Veri Tabanı Programının Kullanımı.

Haftalık Ders Konuları

1Introduction, Review of syllabus & course requirements Introduction to Operating Systems and office programs
2Computer Hardware review, Operating systems and office programs review
3Microsoft Word
4Microsoft Word
5Microsoft Word
6Microsoft Excel
7Microsoft Excel
8Microsoft Excel
9Midterm examination
10Microsoft PowerPoint
11Microsoft PowerPoint
12Microsoft PowerPoint
13Microsoft Outlook
14Microsoft Access

Kaynaklar

1-Books related to the integrated office tools; student should also use manuals and training materials provided by Microsoft Web site.