1- Ali Artun. Çağdaş Sanatın Örgütlenmesi. İletişim Yayınları, 2. bs. 2012.
2- Ali Artun. Sanat Müzeleri I. İletişim Yayınları, 2. bs. 2012.
3- Chin Tao Wu. Kültürün Özelleştirilmesi: 1980'ler Sonrasında Şirketlerin Sanata Müdahalesi. çev. Esin Soğancılar. İletişim Yayınları, 2005.
4- Eylem Ertürk. İstanbul’da Gösteri Sanatları Temel Yapısal Özellikler, Eğilimler, Sorunlar ve Öneriler Sektör Araştırma Raporu. İstanbul 2010 Kültür Başkenti Yayınları, 2010.
5- Eylem Ertürk. İstanbul Müzik Endüstrisi Temel Yapısal Özellikler, Eğilimler, Sorunlar ve Öneriler. İstanbul 2010 Kültür Başkenti Yayınları, 2010.
6- Julian Stallabrass. Sanat A. Ş. Çağdaş Sanat ve Bienaller. çev. Esin Soğancılar. İletişim Yayınları, 2009.
7- Mehmet Üstünipek, “Cumhuriyet’ten Günümüze Türkiye’de Sanat Yapıtı Piyasası”, (Doktora Tezi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1998).
8- Mehmet Üstünipek. Tanzimat'tan Cumhuriyet'e Çağdaş Türk Sanatında Sergiler 1850-1950. Artes Yayınları, 2007.
9- Paul Connolly and Marcelle Hinand Cady (eds.), Increasing Cultural Participation: An Audience Development Planning Handbook for Presenters, Producers, and Their Collaborators. IIllionis Strate University, 2001.
10- Pierre Bourdieu, Alain Derbel. Sanat Sevdası. Metis Yayınları, 2011.
11- Ş. Zeynep Ekşioğlu ve Özlem Ece (ed.). İstanbul Kültür Sanat Vakfı Ekonomik Etki Araştırması. İKSV Yayınları, 2012.