Ders Planı / INTEGRATED OFFICE TOOLS

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 2.0
Dersin AKTS Kredisi 5.0
Dersin Öğretim Dili İngilizce
Dersin Düzeyi Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler) Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bilgisayar Teknolojisinin Ofis Ortamında Değişik Amaçlarla Kullanımı; Kelime İşlem Programının Kullanımı; Bilgisayar Teknolojisiyle Sunu Hazırlama ve Takdim Etme; Bir Sunum Programının Kullanımı; Çalışma Tablosu Oluşturabilme; Çalışma Hayatında Sağlayacağı Kolaylıkları Kavrama; Çalışma Tablosunda Grafik Hazırlama; Veritabanı Programının Sağladığı Avantajların Önemini Kavrayabilme ve Bir Veri Tabanı Programının Kullanımı
Dersin İçeriği Bilgisayar Teknolojisinin Ofis Ortamında Değişik Amaçlarla Kullanımı; Kelime İşlem Programının Kullanımı; Bilgisayar Teknolojisiyle Sunu Hazırlama ve Takdim Etme; Bir Sunum Programının Kullanımı; Çalışma Tablosu Oluşturabilme; Çalışma Hayatında Sağlayacağı Kolaylıkları Kavrama; Çalışma Tablosunda Grafik Hazırlama; Veritabanı Programının Sağladığı Avantajların Önemini Kavrayabilme ve Bir Veri Tabanı Programının Kullanımı.

Haftalık Ders Konuları

1Kelime İşlem Programı
2Kelime İşlem Programı
3Kelime İşlem Programı
4Kelime İşlem Programı
5Sunu Programı
6Sunu Programı
7Sunu Programı
8Sunu Programı
9Çalışma Tablosu Hazırlama
10Çalışma Tablosu Hazırlama
11Çalışma Tablosu Hazırlama
12Veri Tabanı Programının Kullanımı
13Veri Tabanı Programının Kullanımı
14Veri Tabanı Programının Kullanımı

Kaynaklar

1-Windows ve Entegre Ofis
Zehra Alakoç Burma
Seçkin Yayıncılık