Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi

46393641_256535921685299_3228647503715534356_n.jpg

İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü bünyesinde bulunan İAÜ PR Atölye'nin düzenlediği "Halkla İlişkiler ve Tanıtım Öğrencileri Sektörle Buluşuyor" etkinlikler dizisinin 2018-2019 eğitim öğretim yılı üçüncü etkinliği 28 Kasım Çarşamba günü saat 10:00'da gerçekleştirildi. Etkinliğe Bayer Türkiye Etkinlik Koordinatörü Evren Yüzügüzel konuşmacı olarak katıldı.

Yüzügüzel, ''Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi'' adlı söyleşisinde; halkla ilişkilerde etkinliğin önemi, etkinliğin aşamaları, ilaç sektöründe etkinliklerin yönetimi ve işleyişi gibi konularda deneyimlerini öğrencilere aktardı.

Etkinliklerin Amacı Hedef Kitleye Ulaşmaktır

Halkla ilişkiler ile hedef kitlenin her zaman iç içe olduğunu vurgulayan Yüzügüzel, düzenlenen etkinliklerinin amacının; hedef kitleyi bir araya getirmek, istenilen mesajı vermek, kısacası hedef kitleye ulaşmak olduğunu ifade etti.

Hayatımızın Her Noktasında Bir Etkinlik Var

Etkinlik kavramının son yirmi yılda yeniden keşfedilmiş bir kelime olduğunu ifade eden Evren Yüzügüzel, milattan önce başlayan süreçten bu yana hayatımızın her noktasında bir etkinliğin var olduğunu, etkinliğin yeni bir kavram olmadığını dile getirdi.


''İşler Ne Kadar Acil Olursa Olsun Planlamanızı Yapın''

İş hayatının hızlı ve kurallarının her zaman belli olduğunu belirten Evren Yüzügüzel, başından itibaren bu kuralların iyi bilinmesi gerektiğini vurguladı. Etkinlik yönetiminde de aynı şartların geçerli olduğunun altını çizen Yüzügüzel, ''İşler ne kadar acil olursa olsun planlamanızı yapın, hedefinizi iyi belirleyin ve koşulları iyi değerlendirin.'' dedi.

Evren Yüzügüzel, konuşmasının ardından öğrencilerin yönelttiği soruları yanıtladı. Etkinlik, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Gonca Yıldırım'ın, Evren Yüzügüzel'e günün anlam ve önemini belirten bir plaket takdim etmesi ve toplu fotoğraf çekimleriyle son buldu.





güncelleme: 13.2.2019 14:07