Günümüzde Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Nasıl Evriliyor?

hit-ve-reklamcilik-ogrencileri-sektorle-bulusuyor-2ioj5.jpg

İAÜ PR Atölyesi ile İAÜ Reklam Atölyesi'nin ortaklaşa düzenlediği "Günümüzde Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Nasıl Evriliyor?" konu başlıklı etkinlikte, Sağlık İletişimi Danışmanı Dilan Baransel sektörle ilgili deneyimlerini paylaştı. Etkinlik 11 Kasım Pazartesi saat 13:00'de D Blok Mavi salonda gerçekleşti.

 

KSS Faydacı Pazarlamaya Dönüştü

Kurumsal Sosyal Sorumluluk kampanyalarının evrime uğradığına değinen Dilan Baransel "Artık kampanya yaparken markaya ne kadar fayda sağlayacağını, markanın ne kadar tercih edildiğini ve hedef kitleyi de düşünmeniz gerekiyor'' dedi. "Kitle iletişim araçlarının değişmesinden ve hedef kitlenin farklı mecralar kullanmasından dolayı oluşturulan projelerin evrilmesi gerektiğini vurguladı. Gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projelerini detaylarıyla aktaran Baransel, "Proje oluştururken bir hikayeniz olması gerekiyor çünkü tekrara düşen sosyal sorumluluk projeleri için klişe denilebiliyor. Kampanyalar artık sosyal sorumlulukta faydacı bir pazarlamaya dönüştü" dedi.

 

"Sağlıklı Marka'' Nedir?

"Sağlıklı marka" kavramının yalnızca sağlık sektörü ile ilgili olmadığını belirten Baransel, sağlıklı markanın; topluma, insana, çevreye faydaya sağlayan kurumlar için kullanıldığını da söyledi. Baransel "Buna dünyada faydacı reklamlar, faydacı markalar, faydacı kampanyalar diyoruz. Biz ise ajans olarak sağlıklı marka diyoruz." ifadelerini kullandı.

gunumuzde-sosyal-sorumluluk-kampanyalari-nasil-evriliyor-e1ked.jpg

güncelleme: 2.12.2019 15:20