Avm Pazarlamasında Halkla İlişkilerin Gücü

Halkla İlişkiler Öğrencileri Sektörle Buluşuyor II.png

İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nün düzenlemiş olduğu 'Halkla İlişkiler ve Tanıtım Öğrencileri Sektörle Buluşuyor' adlı söyleşi dizisinin ikincisi Buyaka Alışveriş Merkezi Müdürü Leyla Özdemir'in katılımıyla gerçekleşti.

1 Mart 2017 Çarşamba günü saat 14:00'te gerçekleşen söyleşide ''AVM Pazarlamasında Halkla İlişkilerin Gücü'' başlığı ile Özdemir, AVM pazarlamasının ne olduğu, AVM tanıtımında bütünleşik pazarlama iletişiminin süreçlerinin nasıl gerçekleştiği ve markalara göre AVM'nin hedef kitlesinin nasıl oluşturulduğuna dair bilgiler verdi. Söyleşide, AVM pazarlaması ne demektir? Alışveriş merkezlerinin pazarlama stratejisi nasıl oluşturulur? Hedef Kitle nasıl tanımlanır? Karşılaşılan kriz örnekleri vb konular üzerinde örnekler üzerinden konuşuldu. Özdemir, "AVM pazarlamasında bütünleşik pazarlama anlayışı vardır. Pazarlamanın yapılabilmesi için en üst seviyeden bakılması gerekir.'' dedi.

Kendi Karakteriniz Olduğu Sürece Diğerlerinden Ayrışırsınız !

Özdemir, rekabetin arttığı günümüzde, rakiplerden farklı olmak ve hedef kitle tarafından tercih edilmek için teknolojinin, yeniliklerin ve sosyal medyanın aktif bir şekilde takip edilmesi ile diğerlerinden ayrışılabileceğinin önemini vurguladı. Daha sonra Geleceğin Tüketim Alışkanlıkları, Sosyal Medya, Zamanı Yakalamak, Y Kuşağı konularını ayrı ayrı başlıklar halinde ele alarak öğrencilerin sorularını yanıtladı. Seminer, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Deniz Akbulut'un, Leyla Özdemir'e plaket takdim etmesiyle sona erdi.

alışveriş merkezlerinde kurumsal iletişim2.jpg

alışveriş merkezlerinde kurumsal iletişim3.jpg


güncelleme: 16.8.2017 17:43