1 | Ders kitaplarında bulunan matematik etkinliklerinin bilişsel istem düzeyleri açısından sınıflandırılması
İlgili okumaların tartışılması |
2 | Verilen matematik etkinliklerinin üst bilişsel istem düzeyine çıkaracak şekilde düzenlenmesi |
3 | Üst bilişsel istem düzeyinde matematik etkinliklerinin geliştirilmesi |
4 | Talim ve Terbiye Kurulu'nun taslak ders kitabı ve eğitim araçları ile ilgili kriter ve açıklamalarının incelenmesi |
5 | İlköğretim matematik ders kitaplarının Talim ve Terbiye Kurulu'nun taslak ders kitabı ve eğitim araçları ile ilgili kriterlerine göre değerlendirilmesi |
6 | İlköğretim matematik ders kitaplarının Talim ve Terbiye Kurulu'nun taslak ders kitabı ve eğitim araçları ile ilgili kriterlerine göre değerlendirilmesi |
7 | İlköğretim matematik ders kitaplarının diğer kriterlere göre değerlendirilmesi |
8 | Ulusal ve Uluslararası matematik ders Kitaplarının karşılaştırılması |
9 | Ara Sınav (Proje ödevi-Verilen ilköğretim matematik dersi kitap bölümünün Talim ve Terbiye Kurulu'nun taslak ders kitabı ve eğitim araçları ile ilgili kriterlerine göre değerlendirilmesi) |
10 | Ara sınav kapsamında hazırlanan ders kitabı inceleme sonuçlarının sunulması ve tartışılması |
11 | İlköğretim matematik ders kitaplarının 1-8 Matematik Programı ile karşılaştırılması |
12 | İlköğretim matematik ders kitaplarının 1-8 Matematik Programı ile karşılaştırılması |
13 | Ders Kitapları ve Teknoloji
İlgili okumaların tartışılması |
14 | Ders kitapları ve Ölçme Değerlendirme
İlgili okumaların tartışılması |