1 | Kaynaştırma ve Tarihçesi, Kaynaştırma Uygulama Türleri, Kaynaştırmayı Başarıya Ulaştıracak Etmenler |
2 | Kaynaştırmada Uyulması Gereken Kurallar, Özel Eğitim Destek Hizmetleri: Farklı Yetenek Düzeyindeki Öğrencilerin Bulunduğu Normal Sınıflarda Üstün Zekâlı ve Yetenekliler için Farklılaştırılmış Öğretimin Gerekçeleri |
3 | Farklılaştırılmış Öğretimin Sürdürüldüğü Normal Sınıflarda Öğretmenin Rolü; Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Davranış ve Öğrenme Özellikleri; Strateji: İsim Kartı Yöntemi |
4 | Bu tür sınıflarda Öğrencinin Gereksinmelerini Karşılayan Öğrenme Ortamının Yaratılması; Karma Bir Sınıfta Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Fark Edilip Seçilmesi |
5 | Farklılaştırılmış Öğretimin Sürdürüleceği Normal Sınıflarda Kullanılacak Stratejiler: En zoru ilk; Eğitim Programının Daraltılıp Yoğunlaştırılması ve Zenginleştirilmesi |
6 | Strateji: Öğrenme Kontratları, Soru Fişi Tekniği |
7 | Strateji: Öğrenme Kontratları (devam); Matematik Başarı Takımları |
8 | İçeriğin Yeni Olduğu Durumlarda Kullanılacak Yöntem: Çalışma Kılavuzu Yöntemi |
9 | Vize Sınavı |
10 | Okuma Yazma Öğretimini Genişletme |
11 | Aynı Zamanda Tüm Öğrencilere Eğitim Programını Plânlama: Öğrenci Niteliklerine Göre Öğretmenlerin Yapacakları Farklılaştırmalar; Dunn ve Dunn Öğrenme Stili Öğretim Modeli |
12 | Aynı Zamanda Tüm Öğrencilere Eğitim Programını Plânlama: Eğitim Programının 3 Öğesine Göre Öğretmenlerin Yapacakları Farklılaştırmalar; Bilişsel Alandaki Yeni Eğitim Hedefleri Sınıflaması |
13 | Yetenekli Öğrencileri Öğrenmeleri İçin Gruplama; Farklılaştırılmış öğretimin sürdürüleceği normal sınıflara öğrenci ve velilerin hazırlanması |
14 | Final Sınavı |