Ders Planı / BİTİRME PROJESİ

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 3.0
Dersin AKTS Kredisi 6.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü Doç. Dr. GONCA YILDIRIM ÖGE
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Disiplinlerarası araştırmalar, örnek çalışma incelemelerine dayanan bir bitirme tezi yazma yönünde öğrenciye rehberlik edilmesi amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği İletişim alanında bir araştırma konusu belirlenerek akademik araştırma ve yazım kuralları çerçevesinde ele alınmaktadır. İlgili konuda proje oluşturması ve geliştirilmesi hedeflenmektedir.

Haftalık Ders Konuları

1Dersin amaç, içerik, kapsam ve akışı hakkında bilgilendirme
2Bitirme projesi için brief alınacak marka ile anlaşma yapılması
3Bitirme projesi için anlaşılan markadan brief alınması
4Brief doğrultusunda strateji ve taktiklerin tartışılması
5Brief doğrultusunda strateji ve taktiklerin tartışılması
6Araştırma tasarımı: Ürün ve hedef kitle araştırması
7Araştırma tasarımı: Medya ve mesaj tasarımı
8Ara Sınav - Ara değerlendirme- stratejik yaklaşımlar
9Marka iletişimi ve yaratıcı stratejilerin değerlendirilmesi
10Marka iletişimi ve yaratıcı stratejilerin değerlendirilmesi
11Marka iletişimi ve yaratıcı stratejilerin değerlendirilmesi
12Sunumlar ve değerlendirme
13Sunumlar ve değerlendirme
14Sunumlar ve değerlendirme

Kaynaklar

Sami Güven, (2006). Toplumbiliminde Araştırma Yöntemleri, İstanbul: Seçkin Yay.
Şener Öztürk, (2012). Bilimsel Araştırma Yöntemleri, İstanbul: Seçkin Yay.