Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü Doç. Dr. GONCA YILDIRIM ÖGE
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Bu dersi alan öğrencilerin, reklamcılık alanında kullanılan ve yeni ortaya çıkan mecraların yaratıcı ve etkili kullanımı ile ilgili örnekler üzerinden geleceğin iletişim dünyasını anlamaları, öngörmeye hazırlıklı olmaları ve mecra pazarlaması konusunda genel bilgi edinmeleri amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği Dijital Reklamcılık ve sonrasında ortaya çıkan yeni iletişim teknolojileri, yeni akımlar ve reklam ortamları

Haftalık Ders Konuları

1Derse giriş, dersin işlenişi ile ilgili genel bilgi ve kaynakların önerilmesi.
2Bugünün normali, geçmişin devrimi (Geçmişten günümüze reklamcılıkta çığır açan yenilikler, farklı bakış açıları)
3Makine öğrenmesi ve dijital reklamcılık
4Nöropazarlama
5Artırılmış Gerçeklik
6Hiper Kişiselleştirme
7Sesin dönüşü, yükselişi
8Vize Haftası
9Veri hakları
10Sosyal fayda odaklı markaların yükselişi
11Markaların sosyal mecra stratejileri
12Gamification
13Online Trivia
14Final

Kaynaklar

1-Jones, T., Dewing, C., Future Agenda: 2020, Optimist Yayınevi, İstanbul: 2011
Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. (2017). Pazarlama 4.0. İstanbul: Optimist
Ryan, D. (2016). Dijital pazarlama: dijital kuşağa seslenmek için pazarlama stratejileri. İstanbul: İş Bankası Kültür Yayınları