Ders Planı /

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi
Dersin AKTS Kredisi
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ?
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Reklamcılık eğitimine dair edindiği bilgiler çerçevesinde kişisel gelişimlerini yoğun uygulama çalışmaları ile desteklemek.
Dersin İçeriği Tümüyle atölye çalışması biçiminde yürütülecek derste, öğrencilerin kişisel portfolyolarını oluşturma yolunda örnek işler üretmeleri beklenir.

Haftalık Ders Konuları

1İşbirliği yapılan Karpat Reklam Ajansı ile ders ve süreç hakkında bilgilendirme
21.Reklam briefi
3Sunum+ 2.reklam briefi
4Sunum+ 3.reklam briefi
5Sunum+ 4.reklam briefi
6Sunum+ 5.reklam briefi
7Vize sunumları
8Sunum+ 6.reklam briefi
9Sunum+ 7.reklam briefi
10Sunum+ 8.reklam briefi
11Sunum+ 9.reklam briefi
12Sunum+ 10.reklam briefi
13Final sunumları
14Final sunumları

Kaynaklar

1- Hesap Verebilen Reklam, Simon Broadbent (Reklamcılık Vakfı Yayınları)

2- Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu, Sergio Zyman (Marka/MediaCat Yayınları)

3- Marka Aklı, Duane E. Knapp (MediaCat Yayınları)

4- Şimdi Reklamlar, Müge Elden-Özkan Ulukök-Sinem Yeygel (İletişim Yayınları)