1-Işıl Karpat Aktuğlu, Marka Yönetimi, İletişim Yayınevi, İstanbul, İstanbul, 2008.
Nurhan Babür Tosun, İletişim Temelli Marka Yönetimi, Beta Yayınevi, İstanbul, 2010.
Aslı Yüksel, Ülkü Yüksel, Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Ölçülmesi, Beta Yayınevi, İstanbul, 2005.
Uğur Batı. Marka Yönetimi: Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak. Alfa Yayınları, İstanbul, 2015.
Kevin Roberts. Lovemarks Etkisi. Hümanist Kitap Yayıncılık, İstanbul, 2010.
Martin Lindstrom. Duyular ve Marka. Optimist Yayıncılık, İstanbul, 2006.
Rita Clifton. Markalar ve Markalaşma. İş Bankası Kültür Yayınları ,İstanbul, 2014.
Harun Emre Karadağ. Marka Kahramanları: Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi. Detay Yayıncılık, İstanbul, 2015