Ders Planı / SOSYAL MEDYA PAZARLAMALARI II

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 2.0
Dersin AKTS Kredisi 4.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü Bölümde Seçmeli
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? S
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Ders kapsamında; sosyal medyanın diğer sektörlerin pazarlama faaliyetlerinde kullanılması. Sosyal medyada reklamcılık, içeriğin ve reklamın dağıtılması. İçerik pazarlamasının sosyal medya uygulamaları, inbound marketing, growthhacking kavramlarının uygulanması gibi konularda donanım kazandırılması hedeflenmektedir.
Dersin İçeriği İçerik pazarlamasının sosyal medya uygulamaları, inbound marketing, growthhacking kavramlarının uygulanması gibi konularda donanım kazandırılması hedeflenmektedir.

Haftalık Ders Konuları

1Sosyal Medyada Etkin Bir Kampanya Nasıl Yaratılır?
2Sosyal Medya Takibi ve Raporlaması
3Sosyal Medya Şikayet Yönetimi ve CRM
4Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
5Sosyal Medyada Marka - Ajans İlişkileri
6Sosyal Medyada Marka-Fenomen İlişkileri
7Ara Sınav
8Sosyal Medya Reklamcılığına Dair Temel Kavramlar
9Facebook Business Manager Kurulumu ve Reklam Hesabının Oluşturulması
10Amacınıza Uygun Facebook ve Instagram Reklam Modelleri
11Facebook ve Instagram Üzerinden Kampanya ve Reklam Oluşturma
12Reklamların Optimizasyonu ve Raporlanması
13Facebook'ta ve Instagram'da Reklam Performansınızı Öne Çıkaracak Stratejiler
14Final

Kaynaklar

-Kolektif. (2014). Sosyal Medyanın ABC’si. İstanbul: Alfa Yayınları
-Sevinç S. (2015) Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya İstanbul: Optimist
-Kahraman M. (2013). Sosyal Medya 101 2.0 İstanbul: Mediacat Yayınları
-Kırcova İ., Enginkaya E. (2015) Sosyal Medya Pazarlama İstanbul: Beta Yayınları
-Kawasaki G. (2015) Sosyal Medya Sanatı (çev: Mirel Benveniste) Mediacat Yayınları